חדשות בארץ

יוזמה: לבטל תחרויות ספורט בשבת

"לא ייתכן שבמדינה יהודית דמוקרטית ילד יצטרך לבחור בין שבת לבין ספורט", טענו מקימי ארגון 'נבחרת השבת', והם מנסים להוביל יוזמה חדשה: ביטול תחרויות ספורט בשבת

(אילוסטרציה, צילום: פלאש 90)(אילוסטרציה, צילום: פלאש 90)
אא

אחרי טענות חוזרות ונשנות של ספורטאים שציינו כי הם ביקשו להתחרות בספורט, אך לצד זאת להקפיד על שמירת שבת, והדבר לא התאפשר להם, מגיעים כעת אנשי מעשה, שמנסים לחתור לשינוי.

איתן זליגר (מבעלי חברת זליגר-שומרון תקשורת), אב לשלוש בנות שעוסקות בספורט, ונחמן רוזנברג, יועץ אסטרטגי, חברו יחד והקימו את ארגון 'נבחרת השבת'. "אמרתי לבת שלי שזו הפעם האחרונה בה היא הייתה צריכה לוותר על השתתפות באליפות ישראל, רק בגלל השבת", סיפר זליגר בראיון ל-ynet, על הפעם האחרונה בה בתו התאכזבה בשל כך שלא ניתנה לה אפשרות להתחרות.

זליגר גם הבהיר כי הם לא מבקשים לפגוע באף אחד, אלא רק דורשים דבר אחד – להעניק שוויון לספורטאים שומרי שבת. "בשביל להביא לכך אנו דורשים שכל האליפויות של ישראל לא יהיו בשבת, ושבכל תחרות שנותנת ניקוד לספורטאים תינתן אפשרות לספורטאים שומרי שבת להתחרות".

והם גם בטוחים כי בסופו של דבר כולם רק ירוויחו מכך. "יש טענות על מיעוט המדליות האולימפיות, אבל יש סיבה אחת ששוכחים ממנה – 30% מהחברה הישראלית לא קשורים לספורט כי הם שומרי שבת", טען זליגר. לדבריו, אם רק יוחלט לאמץ את הרעיונות שהם מציעים, זה יהיה לגמרי משתלם.

תגיות:ספורטשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה