חדשות בעולם

כבשים מהזן שקיבל יעקב אבינו מלבן אותרו בקנדה, ויוטסו ארצה בקרוב 

במסגרת פרויקט מיוחד מטעם עמותת 'ידידי הכבשים של יעקב', שהוקמה במטרה לשמר את אחרוני הסוגים הייחודיים של הכבשים הקשורים למקורותינו, ולהשיבם לישראל – הצליחה העמותה להתחקות אחר זן מיוחד של כבשים שמופיעים בספר בראשית ובהן שילם לבן הארמי ליעקב אבינו את שכרו, לאחר שעבד בעבורו

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

במסגרת פרויקט מיוחד מטעם עמותת 'ידידי הכבשים של יעקב', שהוקמה במטרה לשמר את אחרוני הסוגים הייחודיים של הכבשים הקשורים למקורותינו, ולהשיבם לישראל – הצליחה העמותה להתחקות אחר זן מיוחד של כבשים שמופיעים בספר בראשית ובהן שילם לבן הארמי ליעקב אבינו את שכרו, לאחר שעבד בעבורו.  

את פרויקט החזרת הכבשים של יעקב, יזמו ג'ינה וגיל לוינסקי מקנדה, וה'מבצע' יתאפשר הודות למאמצים המשותפים במין ממשלת ישראל וממשלת קנדה.

במסגרת ארוחת ערב חגיגית במלון 'המילטון' בקנדה, נשאו את דבריהם גיל לוינסקי, גלית ברעם – קונוסולית ישראל בטורונטו וארכיאולוגית בהכשרתה, ורפאל ברק, שגריר ישראל באוטווה. כולם דיברו על חשיבות הפרויקט - המהווה נדבך נוסף בשימור ההיסטוריה של העם היהודי, "שמתעוררת לחיים עם 'תגליות' ממשיות מהסוג הזה". לדברי ברק, "אומה שאיננה זוכרת את עברה, לא יכול להיות לה עתיד".

הכבשים יוטסו בקרוב לארץ, ויפוזרו בשטחי מרעה שונים ברמת הגולן.

תגיות:יעקב אבינוכבשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה