ט"ו באב

ט"ו באב: 10 סגולות נפלאות לזיווג הגון

ט"ו באב הוא יום המסוגל להרבות אחדות ואהבה בעם ישראל, והוא נחשב מעין "יום טוב". 10 סגולות לזיווג הגון לקראת ט"ו באב

אא

1. קנית כוס לשבירה תחת החופה - סגולה לבחור שמתקשה למצוא את זיווגו שיקנה כוס חדשה ויכוון שזה יהיה עבור מה שנוהגים לשבור תחת החופה כוס זהר לחורבן ובחופתו אכן ישבור כוס זו. סגולה מקבילה לבחורה היא לקנות טלית עבור החתן שיהיה לה בעזרת השם יתברך.

2.  אמירת פרק תהילים בסיום תפילת שמונה עשרה -  סגולה למציאת זיווג הגון היא לומר בסוף התפילה, קודם עקירת הרגליים, לאחר 'יהיו לרצון' השני את מזמור התהילים 'שיר למעלות אשא עיני אל ההרים'.

3. כיבוד הוריםמובא בספרים כי "הרוצה למצוא שידוך הגון ישתדל ויזהר במצות כיבוד אב ואם".

4. אמירת 'שיר השירים' קודם עלות השחר - עלות השחר הוא עת רצון גדולה מאוד, כיוון שבזמן זה פתוחים שערי השמים. סגולה נפלאה למציאת זיווג היא לקום קודם עלות השחר ולומר את 'שיר השירים' בעמידה. לאחר אמירת שיר השירים לבקש על זיווג הגון. כדאי לעשות כך ארבעים יום ברציפות על אותה בקשה.

5. 40 יום בכותל המערבי - ראוי להתפלל ברציפות על הישועה על יד שריד בית מקדשנו, מקום שלא זזה ממנו שכינה לעולם.

6. 40 יום בקברו של רבי לייב בעל הייסורים בצפת - סגולה נפלאה היא לכל ישועה ובפרט למחפש זיווגו היא להתפלל על קברו של רבי לייב בעל הייסורים. כדאי מאוד לומר על הקבר את כל ספר התהילים, וראוי לעשות זאת ביום שישי אחר חצות היום.

7. פרקי תהילים - פרקי תהילים המסוגלים לזיווג הם: ל"א, ל"ב, ע"ב, קכ"ד. ראוי לאומרם ולאחר מכן את התפילה הבאה: "יהי רצון מלפניך ה' אלוקינו ואלוקי אבותינו, שיהיה חשוב ומקובל ומרוצה לפניך קריאת מזמורי תהילים שאמרתי, ובזכות אותיותיהם  ונקודותיהם וטעמיהם, והשמות היוצאים מהם, מראשי תיבות, ומסופי תיבות, וחילופי תיבות, ובזכות אבותינו הקדושים אברהם, יצחק, ויעקב, משה ואהרון, יוסף הצדיק ודוד המלך עליהם השלום, שתפתח מזלי ותתנני לחן וחסד בעיניך ובעיני כל רואי, ואמצא בת זוגי, ותבטל מעל כל מין עין הרע וכל מיני עיכובים וכשפים ואתחתן במהרה בקרוב ואבנה בית נאמן בישראל אמן".

ראוי לעשות כן 40 יום רצופים, ואת היום ה-40 אפ אפשר, לומר בכותל המערבי, וכדאי גם להדליק נר לעילוי נשמת רבי מאיר בעל הנס.

8. ברכת הלבנה בכוונה ובמניין - סגולה למי שקשה לו למצוא את זיווגו שיאמר את 'ברכת הלבנה' בכוונה גדולה ובמניין.

9. חיזוק באמונה – על מנת לזכות לזיווג הגון, ראוי להתחזק באמונה שזמן הזיווג האמיתי נקצב מן השמים, וכל הייסורים הינם רק לטובתו של האדם.

10. תפילה על חבר - "כל המתפלל על חברו והוא זקוק לאותו דבר נענה תחילה" – רבותינו גדולי המוסר מבארים כי כאשר אדם מתפלל על חברו הזקוק לישועה מעומק לבו, והוא חש כאילו הוא עצמו זקוק לישועתו של חברו – יזכה אף הוא בהתגשמות משאלתו. ידועים דבריו של מרן הגראי"ל שטיינמן כי ראוי שהמחפשים את זיווגם וכן זוגות שלא זכו עדיין לילדים יתפללו אחד על רעהו ויוושעו כולם.

קובץ תפילות נפלאות למציאת הזיווג, לחצו כאן.

הרב עמנואל מזרחי במספר סגולות נפלאות לזיווג הגון:​

תגיות:יום האהבהט"ו באבזוגיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה