חדשות בארץ

התאונה ברמת הגולן: מצבם של שני חיילים עדיין קשה

תאונה קשה אירעה אמש באזור הר דב, כאשר נגמ"ש ובו שבעה חיילי צה"ל פגע בדחפור משוריין שנסע לפניו. מצבן של שניים מהפצועים מוסיף להיות קשה

(צילום: המרכז הרפואי "זיו" )(צילום: המרכז הרפואי "זיו" )
אא

שבעה חיילי צה"ל נפצעו אמש (שלישי) בתאונה מבצעית קשה ברמת הגולן. מצבם של שניים מהם עדיין מוגדר קשה, והם מאושפזים בבית החולים רמב"ם בחיפה.

חייל נוסף נפצע בתאונה באורח בינוני. הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ. מבית החולים רמב''ם נמסר כי אחד הפצועים מורדם ומונשם ושניים מהם נמצאים בהכרה.

מבית החולים "זיו" בצפת, שם מאושפזים ארבעה חיילים שמצבם קל, נמסר כי הם "טופלו בשעות הלילה ע"י אורטופדים וכירורגים. שניים מהם מאושפזים במחלקה האורטופדית עם חבלות גפיים עליונות ותחתונות. השניים האחרים מאושפזים במחלקה הכירורגית, אחד עם שברים בצלעות, חבלה בטחול, וחבלות בגוף. השני עם חבלות בכל הגוף".

התאונה הקשה אירעה בהתנגשות בין דחפור לנגמ"ש באזור הר דב, בסמוך לשעה 20:00 בערב. כוח של הנדסה קרבית מגדוד 601 חזר למוצב גלדיולה בין הר החרמון להר דב, והנגמ"ש של הכוח פגע בדחפור משוריין מסוג D9 שנסע לפניו. ההתנגשות גרמה לפציעתם של קצין, נגד וחמישה חיילי צה"ל, שהיו בנגמ"ש.

פינוי הפצועים נמשך קרוב לשעה, תחת אבטחה כבדה של כוחות ביטחון שהוקפצו לזירה בשל העובדה שזירת התאונה, הר דב, סמוכה ביותר לגבול עם לבנון.

מדובר צה"ל נמסר כי סיבת התאונה לא ידועה ועדייו בחקירה.

תגיות:תאונהצבאחיילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה