חדשות בארץ

השפית מיכל אנסקי מפתיעה: "מאז שאני אוכלת כשר, יש לי פחות בעיות בבטן"

השפית מיכל אנסקי, המכהנת כשופטת בפאנל השופטים של תחרות הבישול הפופולארית 'מאסטר שף' – הצהירה לאחרונה כי מאז שהחלה להקפיד על אכילת מזון כשר, לפני כשנה, החלה לחוות הקלה גדולה במערכת העיכול, ובבעיות העיכול שתקפו אותה לעתים קרובות. "החיים על פי כללי ההלכה, עוזרים לאיכות החיים שלי"

אא

לאחרונה הפתיעה השפית מיכל אנסקי, המכהנת כשופטת בתוכנית הבישול הפופולארית 'מאסטר שף' - עם הכרזה יוצאת דופן למדי אודות ה'קבלה' שלקחה על עצמה באוקטובר אשתקד: לאכול מזון כשר בלבד, כנהוג על פי ההלכה היהודית.

את הקבלה יוצאת הדופן קיבלה אנסקי לאחר שבמשך שנים סבלה מבעיות עיכול, ולאחרונה אף אובחנה כסובלת ממחלת מעיים כרונית. "יש לי לא מעט בעיות עיכול, אני סובלת מריפלוקס וממש עכשיו אובחנתי כבעלת קוליטיס כרוני", סיפרה בראיון שנעשה עמה באתר ynet. "אני עוד לא מעכלת את זה. אני כל יום פותחת עם כדור, וכמישהי שחייה עוסקים באוכל – זה לא קל לי.

"באוקטובר לפני שנה התחלתי לאכול לפי ההלכה, כשר, וגיליתי שיש לי פחות בלאגן ובעיות בבטן. יש תחושה של קלות ומידתיות, והחיים על פי כללי ההלכה, עוזרים לאיכות החיים שלי. כיום אני במצב שאני בודקת מול מה אני עומדת, כי נקלעתי לעולם חדש ולא מוכר. אני לומדת מה מותר לי, ומה אסור לי ומרגישה צורך לשתף את זה כאן לראשונה, כי זה חדש לי", לדבריה.

תגיות:סלבסאוכלכשרותמצוות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה