בריאות ותזונה

3 רכיבים בלבד: הכירו את שייק הבריאות הכובש את הרשת

על מנת להכין שייק שיהווה תחליף לארוחה, הגנה מפני חיידקים, כמות עצומה של ויטמינים ומינרלים יש צורך רק בשלושה רכיבים: תפוח, גזר וסלק. לפניכם המתכון המדויק

אא

שייק הבריאות הייחודי, הכובש לאחרונה את הרשת, מורכב משלושה מרכיבים בלבד: סלק, תפוח וגזר. לשייק יתרונות תזונתיים ובריאותיים, והוא טעים במיוחד.

יתרונותיו הבריאותיים של השייק הינם רבים ביותר, ונמנה להלן כמה מהם:

1. שפע ויטמינים ומינרלים - התפוח, הגזר והסלק מכילים את הויטמינים הבאים:  A, ,B6 ,C ,EB1 ,B2, B3, B5, ו-K, ואת המינרלים: אבץ, מגנזיום, אשלגן, זרחן, סידן וברזל, מגנזיום, נחושת וסלניום.

ויטמינים אלו מסייעים לגוף לתפקד באופן תקין. הם בעלי השפעה משמעותי על מערכת הרבייה. הם אחראיים על תפקוד העור, ועל הרקמות הריריות המצפות את מערכת העיכול ומערכת השתן.

2. תפקוד תקין של הגוף - הפרות המרכיבים את השייק הינם אידיאלים לסובלים ממחלות לב, ריאות, כבד וכליות, כיוון שהויטמינים המצויים בהם מחזקים את תפקודו התקין של הגוף. שתיית השייק מסייעת אף לשליטה ברמת הכולסטרול של הגוף.

3. חיזוק המערכת החיסונית - המשקה הייחודי מצוין גם לחיזוק המערכת החיסונית, והוא מסייע לגוף להתמודד עם שפעות, דלקות גרון ואלרגיות. המרכיבים המצויים בו מעניקים לגוף כוח להתמודד עם זיהומים, ולייצור תאים חדשים.

4. שיפור מצב הרוח - השייק מכיל מרכיב הנקרא בטאין, אשר הוא מזרז את ייצור הסרוטונין. רמות גבוהות של סרטונין בגוף יסייעו לשיפור מצב הרוח. הבטאין אף יעיל ביותר בטיפול בבעיות לב וכלי דם.

5. מניעת סרטן – שתיית השייק מפחיתה את הסיכוי לחלות בסרטן השד, הריאות והמעי הגס. נראה כי רכיב הנקרא פלקרינול, המצוי בגזר בשפע, מסייע לגוף להתמודד מול תהליכים סרטניים. מחקרים שנעשו בעכברים, אשר צרכו גזר או פלקרינול, הראו הפחתה של כשליש בסיכוי לפתח סרטן ביחס לעכברים אשר לא צרכו את רכיבי הגזר.

6. מנקה את הדם ומשפר את מראה העור - לשייק יש תכונות ניקוי יעילות ביותר המנקות את הכבד, הדבר יעיל בטיפול במקרים של אקנה הנגרמים מרעלים המצויים בזרם הדם. רכיבים יעילים הטמונים במרכיבי השייק, ובעיקר ויטמין A, אידיאלים להזנת העור, מונעים את ייבוש העור והתפתחות פגמים ופצעים.

אז איך מכינים?

קחו את מרכיבי הסלק: גזר, סלק ותפוח ביחס של 1:1:1, הכניסו אותם למסחטת מיצים קשים, וערבבו היטב. או לחילופין, גשו אל חנות המיצים הקרובה לביתכם ובקשו את שייק הבריאות הייחודי הזה. מומלץ.

תגיות:שייקבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה