חדשות בארץ

נפצע אנוש בפיגוע ירי, החלים והתארס

"הכל זה אמונה בקדוש ברוך הוא", אומר יגל חיים לגטיוי, שהחלים מפיגוע ירי כנגד כל הסיכויים

אא

יגל חיים לגטיוי נורה בראשו על ידי מחבל ונפצע אנושות. הרופאים העניקו סיכויים קלושים להחלמתו, אך הוא התאושש, שוחרר לביתו ובשבוע שעבר התארס.

במשך חודש וחצי נלחם יגל חיים על חייו. הוא שכב בבית החולים מורדם ומונשם, כשהרופאים מעניקים 3% בלבד של סיכויים להחלמתו. עם ישראל העתיר בתפילה לרפואתו השלימה, הוריו ומשפחתו לא משו ממיטתו והמשפחה התחזקה באמונה. בשבוע שעבר בא יגל חיים בברית האירוסין, שהיתה גם מסיבת הודיה על הנס הגדול.

בשיחה ל"כיכר השבת" סיפר על הנס שקרה לו והחלמתו כנגד כל הסיכויים. "התקופה שלי בבתי החולים הייתה מסובכת", אמר. "הייתי ב'הדסה עין כרם' מורדם ומונשם במשך כחודש וחצי. לאחר מכן עברתי במשך כשבועיים למחלקה אחרת בטיפול נמרץ אבל לאט לאט התחלתי ללכת על הרגליים, לאחר מכן עברתי לשיקום רגיל ב'תל השומר', וכיום, ברוך השם, אני מתהלך כאחד האדם".

יגל חיים ממשיך ומספר על ברכותיהם של גדולי ישראל. "בתקופת ההחלמה, אבא שלי סיפר לי כי הלך לבקש ברכות מרבנים רבים. 'הרבנים אמרו לי, בזכות זה שאתם שומרים את השמיטה בעזרת ה', הבן יצא מזה והכל יהיה בסדר', סיפר האב לבנו הפצוע. "זה דבר שעודד מאוד את כל המשפחה ונתן תקווה גדולה וחיזוק גדול", אמר יגל חיים.

"למעשה, אני חושב שהזכויות והתפילות הצילו את חיי. עם ישראל בכל העולם התפלל עלי", אמר יגל חיים. "כשהתעוררתי בבית החולים, אמרו לי בני המשפחה כי אנשים רבים הגיעו לבקר אותי, וכי בכל העולם מתפללים עלי. זה עודד אותי מאוד. התרגשתי מאוד לשמוע את זה", אמר. "קרה לי נס גדול. אני חושב שזה המון בזכות התפילות ושמירת השמיטה של אבי.

"התקופה הזאת למעשה חיזקה מאוד את כל המשפחה", סיכם את החודשים האחרונים. "כולנו, המשפחה והחברים, התחזקנו בשמירת השבת ובאמונה. כששכבתי בטיפול נמרץ ולא יכלתי לדבר, הייתי מסמן למבקרים שלי שייגשו להניח תפילין".

יגל חיים ביקש להעביר מסר לעם ישראל: "הכל זה אמונה בקדוש ברוך הוא. אני הייתי במצב של בין חיים למוות, במיוחד בשבועיים הראשונים. הרופאים אמרו למשפחתי שכמעט בטוח שאני לא אשוב לחיים, ורק תפילה תעזור. 3% בלבד! זה הסיכויים שנתנו הרופאים".

"אני מתרגש מאוד. לא מזמן עשינו מסיבת הודיה, והודינו לקדוש ברוך הוא ולעם ישראל על כל התפילות והניסים", אמר. "אני מודה מאוד לכל מי שהתפלל עבורי".

תגיות:פיגוע יריהחלמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה