חדשות בעולם

יפן: אותר בן ה-7 שננטש ביער כעונש

כשבוע לאחר שהוריו הותירו אותו לבד בלב יער השורץ דובים אלימים, אותר הילד בן השבע כשהוא בריא ושלם

אא

בסוף השבוע האחרון אותר בן השבע שננטש לבדו ביער בצפון יפן. הילד נמצא בריא ושלם, במרחק של כארבעה קילומטרים מהמקום בו ננטש.

בשבוע שעבר נענש הילד היפני בן ה-7, ימאטו טנוקה, על ידי הוריו בהורדה מהרכב המשפחתי ביער. לאחר מספר דקות, כאשר שבו ההורים לקחתו, נחרדו לגלות כי הוא נעלם.

על פי הדיווחים בטלוויזיה היפנית, בתחילה אמר האב לרשויות כי הילד נעלם. לאחר מכן הודה כי העניש את בנו והוריד אותו מהמכונית, כיוון שזרק סלעים. "כששבתי לחפש אחריו, הוא נעלם", אמר האב. דובר המשטרה מסר כי "ההורים עזבו את בנם בהרים כעונש, אך אמרו כי שבו מיד למקום, הילד כבר לא היה שם".

במשך כשבוע חיפשו מאות מתנדבים, ג'יפים ופרשים את הילד האבוד. ביום שישי האחרון, הוא התגלה התגלה במרחק של כארבעה קילומטרים מהמקום בו נראה לאחרונה, במחסן של בסיס צבאי.

חייל שהתכונן לתרגיל הבוקר, הופתע לגלות ילד קטן במחסן. "אתה ימאטו?" שאל את הילד. "כן" ענה הקטן, והוסיף שהוא רעב. החייל נתן לו מים, לחם וכדורי אורז. הוא נלקח לבית חולים לבדיקות רפואיות ושם התגלה שמצבו הבריאותי תקין לחלוטין, פרט לחום גופו הנמוך. הוא נשאר להשגחה בבית החולים במהלך הלילה.

בחקירתו הראשונית סיפר הילד כי הלך בין ההרים, עד שמצא את הבניין ששימש כמחסן צבאי, שתה מים מהברז שבחצר וישן על מזרנים. במשטרה עדיין מתקשים להבין כיצד שרד הילד במשך שבוע בין ההרים.

אביו של הילד הודה לצוותי החיפוש על המאמצים והתנצל על הטרחה הגדולה שגרם. "אהבנו אותו לפני כן", אמר האב. "אבל אני מקווה שעכשיו נקדיש לו עוד יותר תשומת לב".

יצוין, כי הרי הוקאידו בצפון יפן, שם בו הושאר ימאטו הקטן, ידוע כשורץ דובים חומים, האלימים כלפי בני אדם.

תגיות:יפןנעדריער

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה