חדשות היום

מד"א: טיפלנו ב-150 איש ממשתתפי ההילולה במירון

מתחילת אירועי ל"ג בעומר ועד הבוקר, טיפלו צוותי מד"א בכ-150 איש ממשתתפי ההילולה במירון

אא

החל מאתמול בשעות הצהריים, ולאורך כל היום (חמישי) ישהו צוותי מד"א במירון, על מנת להעניק סיוע רפואי ראשוני לרבבות העולים לציון הרשב"י.

ממד"א נמסר כי החל מאתמול בשעות הצהריים ועד שעות הבוקר היום, כ-150 איש ממשתתפי ההילולה נזקקו לטיפול רפואי, וטופלו ע"י אנשי מד"א. הגורמים לפגיעות הם: התייבשויות, חבלות, כוויות קלות, צריכת יתר של אלכוהול ועוד. כמו כן דווח על שני אנשים שלקו בליבם.

מתוך המשתתפים שטופלו, 17 נזקקו להמשך טיפול רפואי ופונו באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א לביה"ח זיו ופוריה.

במהלך ההכנות להילולה, הקימו צוותי מד"א שתי מרפאות במקום: הראשית הוצבה סמוך לבניין ישיבת מירון. מרפאה נוספת הוקמה בסמוך למפעל שזיפרון למרגלות הר מירון. המרפאות מאוישות ברופאים, פאראמדיקים וחובשים של מד"א.

בנוסף למרפאות ולמאות אנשי מד"א, הוצבו במקום ניידות טיפול נמרץ, תחנות לטיפול באירוע רב נפגעים, אמבולנסים, אופנועים, סגוואי וטרקטורוני מד"א שסיירו בין החוגגים, על מנת להגיש עזרה ראשונה דחופה במקרה הצורך. גם מסוק מד"א הצפוני בכוננות.

מנכ"ל מד"א, אלי בין אמר הבוקר: "ההערכות המקדימה ושיתוף הפעולה המלא עם המשרד לבט"פ, משטרת ישראל, צה"ל , כיבוי אש, הרשות למקומות הקדושים והכוננות הגבוהה במד"א הוכיחה את עצמה כיעילה במיוחד. אני מברך את כוחות מד"א על פעילותם המבורכת במהלך החג".

תגיות:מד"אמירון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה