חדשות היום

בשורה למעשנים: ארבעת המאכלים שינקו את ריאותיכם מניקוטין

חוקרים סבורים שכל מקרי המוות שהתרחשו כתוצאה מעישון - יכלו להימנע, אם רק המעשנים היו מוכנים לשנות את אורח חייהם. ומה אתכם? האם אתם נכונים לשינוי? אם כן, קבלו את ארבעת המזונות שישפיעו על ריאותיכם מיידית

אא

מחקרים מוכיחים כי מתוך 2.4 מיליון מקרי מוות, שמתרחשים בארה"ב מדי שנה - למעלה מ-450,000 נגרמים כתוצאה מעישון סיגריות. את השלכותיו ההרסניות של הניקוטין (שבין היתר אחראי על גרימת מחלות לב וסרטן) כולנו מכירים. והשאלה העיקרית היא לא 'מה עושים', כי אם 'האם מוכנים לעשות'.

שכן, על אף הקושי שבגמילה, חוקרים סבורים שכל מקרי המוות שהתרחשו כתוצאה מעישון - יכלו להימנע, אם רק המעשנים היו מוכנים לשנות את אורח חייהם ויהי מה. סרטן שלפוחית השתן, סרטן הריאות, סרטן הלוע והגרון, סרטן הוושט, סרטן הלבלב, סרטן הקיבה, לוקמיה, סרטן צוואר הרחם, סרטן המעי, סרטן האף והסינוסים, וסרטן השחלות - בעבור אנשים מסוימים, כל אלו אינם שמות בעלמא כי אם  סבל מתמשך ויומיומי, שהופך את קערת החיים הנורמאליים שלהם, על פיה. 

אז בין אם אתם מעשנים ובין אם אתם מכירים אנשים שמעשנים, את הכתבה הזו חשוב שתקראו ותעבירו הלאה. ארבעה סוגי מזון ומינרלים, שבכוחם לנקות את הריאות מניקוטין וזפת, ולפתוח עבורכם דף חדש - אם רק תעזבו את הסיגריות, ותתמידו בדרך הזו, שכל כולה חיים וחיות. 
אשכולית 

אשכולית אדומה (אילוסטרציה: שאטרסטוק)אשכולית אדומה (אילוסטרציה: שאטרסטוק)


היות ובאשכולית ישנה רמה גבוהה של נוגדי חמצון, היא נחשבת לאשפית לא קטנה, בלוחמה נגד סוגים שונים של סרטן. נוגדי החמצון יעכבו התפשטות של גרורות סרטניות, ואף ינקו את הריאות משאריות ניקוטין (אצל מעשנים).
סלניום
סלניום הוא מינרל חשוב ביותר, שנמצא בכמה וכמה סוגי מזונות.ניתן לצרוך אותו כתוסף תזונה או באופן טבעי, על ידי אכילת ברוקולי למשל. הסלניום עתיר בויטמין E, שמסייע בהמרצת קרום הריאות, מנקה אותו ומחזק אותו. 

 

שום
הרכיבים המעולים של השום (הידוע כ'אנטיביוטיקה של הטבע') מעולים בניקיון וטיהור המערכות הפנימיות שלנו, לרבות ריאות שהניקוטין 'חגג' עליהן, ועשה בהן שמות. 

אחרון חביב - ג'ינג'ר 
הרכיבים האנטיבקטריאליים שמצויים בג'ינג'ר, מעולים לניקוי וחיטוי הסימפונות והריאות, מניקוטין.

תגיות:עישוןבריאותמזון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה