חדשות בעולם

חטיפת המטוס המצרי: לא טרור, אלא "עניינים אישיים"

בטלוויזיה הקפריסאית מדווחים כי לחוטף יש כנראה "עניינים אישיים" בקפריסין, וכי אשתו לשעבר גרה שם

אא

"הוא לא טרוריסט, הוא אידיוט": חוטף המטוס המצרי, שאיים כי הוא נושא עליו חגורת נשק, דרש לפגוש את גרושתו הקפריסאית. החוטף זרק מהמטוס מכתב בערבית עבור אשתו לשעבר, שנמצאת כעת בדרכה לנמל התעופה.

בשעות הבוקר (שלישי) נחת בלרנקה שבקפריסין מטוס מצרי, שהיה בדרכו מאלכסנדריה לקהיר. החוטף, שאיים לפוצץ את המטוס עם חגורת נפץ שטען שנושא עליו, דרש מהטייס לנחות בלרנקה שבקפריסין.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

החוטף דרש כי ניידות המשטרה יורחקו מהמקום, ובתמורה שחרר את רוב הנוסעים. במטוס נותרו שבעה בני ערובה, רובם בעלי אזרחות אמריקנית ובריטית.

אחרי שעות אחדות של חשש, הסתמן כי אין ברשותו של החוטף חגורת נפץ, וכי המניע הוא לא טרור. בטלוויזיה הקפריסאית מדווחים כי לחוטף יש כנראה "עניינים אישיים" בקפריסין, וכי אשתו לשעבר גרה שם. נשיא קפריסין אישר כי לא מדובר באירוע טרור, וגורם רשמי במשרד החוץ בקהיר הוסיף: "הוא לא טרוריסט, הוא אידיוט".

במשך שעות דווח בכל העולם כי החוטף הוא איברהים סמאחה, פרופסור וראש המחלקה לבריאות המזון באוניברסיטת אלכסנדריה. לאחר מכן התברר כי סמאחה אינו החוטף, אלא היה בסך הכול אחד הנוסעים במטוס החטוף. ב-CNN דווח כי החוטף הוא סייף א-דין מוסטפה.

תגיות:מטוסמצרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה