בריאות ותזונה

הכירו את המכשיר שיחסוך לכם את הביקור אצל הרופא

רצים לרופא כל שבוע עם הילד? הכירו את "טיטו", המכשיר הביתי שעורך בדיקה גופנית מלאה ומשדר את הממצאים לרופא

אא

אין לכם כוח לרוץ כל רגע לרופא? הכירו את "טיטו", פיתוח ישראלי, המאפשר לערוך בדיקה גופנית מלאה ולשדר את התוצאות מיידית אל הרופא, בלי לצאת מהבית.

דדי גלעד ועופר צדיק ייסדו את חברת "טייטו קר" בשנת 2012, ומאז משפרים ומשכללים את המכשיר החכם. בראיון ל-ynet, סיפר גלעד כיצד חשב על הפיתוח: "בתי הקטנה התחילה ללכת לגן לפני כארבע שנים. בכל השנה הראשונה היא לקתה שוב ושוב בכאבי אוזניים ובחום, מה שהוביל לטקס שחזר על עצמו: להודיע לעבודה שאני לא מגיע, לקחת את הילדה לרופא, לחכות הרבה זמן בתור ליד אנשים חולים, ואחרי בדיקה קצרה רופא הילדים היה אומר 'זה ויראלי, תנוחי בבית ותחזרו לבדיקה בעוד כמה ימים. כך עלה הרעיון ליצור את טיטו".

"טיטו" הוא מכשיר שבאמצעותו ניתן לבדוק את כל מערכות הגוף ולשדר את הבדיקה אל הרופא. מדובר במכשיר מתוחכם, הכולל מיקרופון רגיש, מכשיר הקלטה ומצלמת וידאו ברזולוציה גבוהה. בנוסף, כולל המכשיר אוטוסקופ – מכשיר לבדיקת האוזניים המצלם את תעלת האוזן, סטטוסקופ המקליט את קולות הלב הנשימה והמעיים, אוטוסקופ הבודק את העיניים, צילום נגעים על העור, מכשיר אק"ג המשדר את קצב הלב ומד חום.

על גבי צג המכשיר, מופיעות הוראות מדויקות היכן להניח את המתקן, כמה זמן להשאירו על נקודת הבדיקה, ומתי להעבירו לנקודת הבדיקה הבאה. המכשיר, כאמור, קולט את הנתונים ומעבירם לרופא המטפל.

כעת ממתינים המפתחים לאישורו של ה-FDA, מינהל המזון והתרופות האמריקני, לשם אישור שיווק. עוד מציינים המפתחים כי קופות החולים הביעו התעניינות במכשיר, ומבטיחים כי מחירו יהיה שווה לכל נפש. 

תגיות:בריאותמכשיררפואה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה