בריאות ותזונה

שש עובדות מדהימות על שמן הקוקוס

כשסבתא בשטח - כולנו במתח: הנה שש עובדות מחכימות במיוחד, על דברים שאפשר לעשות עם שמן קוקוס. נסו והיווכחו

אא

שמן הקוקוס הוא 'מציאה' גדולה בשפת הסבתות, ואם רק תשאלו אותן - רבות יוכלו לחדש לכן על נפלאותיו. הנה כמה עובדות נחמדות שחלקנו אולי ידענו, וחלקנו בטוח ישמחו לדעת: 

1. טיפול ביבלות הרגליים: כף שמן קוקוס מעורבבת עם שן שום כתושה, היא משחה מצוינת לריפוי יבלות בכפות הרגליים. (אם אתם חוששים שהריח יידבק לסדינים, העצה היא לגרוב גרבי כותנה). מחקרים שנעשו, מצאו כי לחומצה הלאורית, שנמצאת בשמן הקוקוס ברמה גבוהה - יש תכונות אנטי בקטריאליות - מה שאומר ששמן הקוקוס מצטיין בלוחמה בטרור 'פטרייתי'. 

2. מצוין לשיפור פעילות המוח: שמן הקוקוס מספק מקור שומן שניוני, שהמוח זקוק לו כדי לשפר את ביצועיו הקוגניטיביים. מחקרים אף העידו כי יש קשר ישיר בין חומצות השומן של שמן הקוקוס, לשיפור תהליכי זיכרון במוח. 

3. איזון הסוכרת בדם: צריכה של כף שמן קוקוס ביום, כתחליף לשמן בישול - יכולה לחולל פלאים לרמות הסוכר בדם, ולאיזון הפרשת האינסולין. 

4. טיפול בכוויות: מריחת שמן קוקוס על אזור הכוויה, יפיג משמעותית את הכאב ויפחית את הסיכוי לצלקות. ניתן לחזור על הפעולה 2-3 פעמים ביום, או במקרה הצורך. 

5. שמפו נגד קשקשים: שמן הקוקוס נפלא בכל מה שקשור לטיפול בקרקפת, ובכוחו לא רק לרפא ולמנוע קשקשים כי אם גם לרפא פצעים שונים. 

6. סבון פנים (לא מיועד לפנים רגישות): שמן קוקוס המעורבב עם שמן זית, שמן שקדים, שמן אבוקדו ושמן קיק (כפית מכל דבר) - הוא סבון פנים מעולה לעור נקי ובריא. שפשוף על פנים רטובות, השהייה למשך כשתי דקות ושטיפה. והתוצאה? נסו, ושתפו אותנו בחוויה. 

הערה חשובה: יש להיוועץ ברופא לפני כל שימוש רפואי בשמן הקוקוס. 

תגיות:בריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה