חדשות יהדות

הגר"ר אלבז פרץ בבכי: "דם ישראל נשפך בכל יום"

"כל אחד לא יאבד את הקביעות שלו לתורה, התורה היא החומה היא המגן היא השומרת עלינו, אין דבר אחר שיכול לשמור יותר מהתורה הקדושה"

אא

בעקבות המצב הקשה והפיגועים הנוראים שפקדו את עם ישראל לאחרונה נערכה בער"ח אדר א’ עצרת תפילה והתעוררות נערכה סמוך לציונו של מרן הגר"ע יוסף זיע"א בערב ראש חודש אדר.

במעמד נשאו דברים גדולי התורה ובראשם הגאון הגדול רבי ראובן אלבז שליט”א ראש ישיבת 'אור החיים' וחבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי מרדכי טולדאנו שליט"א ראש ישיבת 'משכן משה', ואב"ד ירושלים.
בעצרת נאמרו הסליחות, כפי שנהוג לומר מידי ערב ראש חודש, ולאחר מכן נשאו הרבנים דברים.

הגר"ר אלבז (צילום: פלאש 90)הגר"ר אלבז (צילום: פלאש 90)

הגאון רבי ראובן אלבז פרץ בבכי נוכח האסונות והפיגועים הקשים שאירעו לאחרונה: "אנחנו נמצאים כאן על ציונו של כבוד מרן מורנו ורבנו ועטרת ראשינו מרן זצוק”ל שמסר את נפשו על כלל ישראל, ודאי הוא עומד עכשיו וזועק לפני בורא עולם על יתומים, על אלמנות, על חולים, על פגועים, על כל מיני יסורים שעוברים עם ישראל, ממש כל יום תשפוך דמי כנהר. כל אחד מאיתנו זה הזמן בערב ראש חודש של אדר, כולנו נתעורר לקבל על עצמינו קבלות להיכנס לאדר בשמחה, ואין שמחה כשמחת התורה".
בדבריו קרא הגר"ר אלבז על כל אחד להרבות בלימוד התורה כי היא היחידה שיכולה להציל אותנו מכל הצרות, "כל אחד לא יאבד את הקביעות שלו לתורה, התורה היא החומה היא המגן היא השומרת עלינו, אין דבר אחר שיכול לשמור יותר מהתורה הקדושה וזה הזמן חודש אדר לקבל קבלות של חיזוק בלימוד התורה”.

בנוסף, ערכו הרבנים תפילה מיוחדת לרפואתה של אשת נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר”ש כהן שליט"א הזקוקה לרחמי שמים מרובים. שמה לתפילה: יעל בת מזל בתוך שאר חולי ישראל

תגיות:הרב ראובן אלבז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה