חדשות בעולם

אבסורד: תחרות ברדיו גרמה למותה של צעירה בת 28

תחרות הרדיו הכריזה על תחרות 'שתיית מים בלתי מוגבלת' - הצעירה שהשתתפה בה, נפטרה מהרעלת מים

אא

ג'ניפר סטריינג' בתוכנית הרדיו (צילום: KDND)ג'ניפר סטריינג' בתוכנית הרדיו (צילום: KDND)

תחנת הרדיו KDND בקליפורניה - פצחה בתחרות מטופשת למדי שבה המשתתפים נדרשו לשתות 'כמות מים בלתי מוגבלת' בתמורה למשחק קונסולה 'יוקרתי' (!). ג'ניפר סטריינג' בת ה-28 הייתה אחת המתמודדות. 

חלק מהתחרות הייתה סיום של בקבוק מים בכל רבע שעה, כשהכמויות הולכות וגדלות בכל פעם. על אף הידיעה שתחרות מעין זו עלולה להיות קטלנית (כפי שהוכח רק לפני שנה כאשר סטודנט מאוניברסיטת קליפורניה מת מהרעלת מים) - השדרנים צחקו ובזו למאזין שעלה לשידור חי, והתריע על כך שהתחרות שלהם מסוכנת, וכדאי שיפסיקו אותה לפני שיהיו לה השלכות בלתי נעימות.  

שעות ספורות לאחר שהתחרות הסתיימה וג'ניפר חזרה הביתה (לא, לא ממש מעניין אותנו לדעת מי ניצח) - היא התקשרה למספר חברות שלה והתלוננה על מיגרנות חזקות. אחת החברות 'חזתה' את העתיד להתרחש והודיעה על כך לאמה של ג'ניפר, שמיהרה להגיע אל דירתה. 

אלא שלמרבה הצער, היה זה מאוחר מדי. 

ג'ניפר לא הספיקה להגיע לבית החולים, ומצאה את מותה בדירתה עוד באותו היום (!) - כתוצאה מרעלת מים (תאי המוח שלה התפוצצו כתוצאה מירידה של נתרן בדם והיווצרות בצקות במוח). תביעה שהתנהלה על ידי משפחתה של ג'ניפר נגד תוכנית הרדיו לרבות השדרנים ומנהל התחנה - הגיעה השבוע לסיומה, ובני המשפחה קיבלו פיצויים על סך 16 מיליון דולר. "הכסף לא יחזיר את ג'ניפר שלנו", אמרו הוריה. "אבל המקרה שלה יזהיר אנשים אחרים, שחושבים שהם יכולים לעשות בחייהם ככל העולה על דעתם. אפילו אם נדמה לכם ש'זה נורא בריא' או 'ממש כיף' - היו עירניים כשאתם שותים כמויות גדולות של מים. זה לא צחוק - הבת שלנו מתה מזה", אמרו ההורים. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה