חדשות בארץ

פיגוע דקירה בעתניאל: מחבל רצח אישה מול ילדיה

מחבל רצח אישה בת 38 מול ילדיה ביישוב עתניאל שבדרום הר חברון. המחבל נמלט מהזירה, וכוחות הביטחון עורכים מצוד אחריו

אא

מחבל חמוש בסכין הגיע היום (א') ליישוב עתניאל שבדרום הר חברון. המחבל דקר אישה בת 38 בעת שהיתה בפתח ביתה לעיני ילדיה הקטנים. האישה נפצעה כתוצאה מהדקירה באורח אנוש, ולאחר ניסיונות החייאה של כוחות ההצלה שהגיעו למקום, הם נאלצו לקבוע את מותה.

המחבל נמלט מהזירה, וכוחות הביטחון החלו במצוד ובחיפושים נרחבים אחריו. במסגרת המצוד הוצבו מחסומים בכביש 60 ובאזור צומת זיף.

הנרצחת בפיגוע היא דפנה מאיר מהיישוב עתניאל, בת 38 ואם לשישה ילדים, אשר עבדה כאחות בבית חולים וכמטפלת ברפואה טבעית.

מדוברות משטרת ישראל נמסר: "שוטרי משטרת ישראל פועלים בכוחות מתוגברים ומסייעים לצה"ל בחיפושים אחר המחבל שרצח אישה בשנות ה-30 לחייה בעתניאל. במקביל עורכים כוחות משטרה פעולות זיהוי פלילי בזירה וחקירת האירוע. ככל הנראה המחבל נמלט לכיוון כפר חירבת כרמל".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

מדוברות מגן דוד אדום נמסר: "בשעה 17:26 נמסר למד"א מרחב נגב על פיגוע דקירה בישוב עתניאל שבדרום הר חברון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לפצועה באורח אנוש אשר נפטרה מפצעיה".

פרמדיק מד"א אשר טיפל בפצועה, נועם בר סיפר: "המחזה היה קשה מאוד. הגענו לזירה וראינו אישה מחוסרת הכרה, ללא נשימה ודופק. היא סבלה מפציעות חודרות בפלג גופה העליון. ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות, שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

פרמדיק מד"א אשר טיפל בפצועה, סיפר: "המראה היה קשה מאוד. ראינו אישה שוכבת ללא הכרה, דופק ונשימה עם פצעי דקירה בפלג גופה העליון. דאגנו שירחיקו את הילדים וייקחו אותם לחדר אחר, תוך כדי שאנו מעניקים לה טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה. לצערי היא נפצעה באורח אנוש, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. התחושה שלי הייתה מאוד קשה, במיוחד כשאני מכיר את המשפחה".

ראש מועצת עתניאל, יוחאי דימר מסר: "הגעתי לזירת הפיגוע דקות לאחר שהסתיים, ושוחחתי עם בתה שראתה את הכל. מדובר בטראומה מאוד קשה, לראות את אמה נרצחת מול עיניה. אנו עדיין לא יודעים עדיין בוודאות להגיד מהיכן הגיע המחבל, ולא אם היו מחבלים נוספים. מה שכן אנו יכולים למסור כי הוא כבר לא נמצא בעתניאל".

עוד אמר כי: "דפנה הייתה אישה מיוחדת, היו לה בן זוג וארבעה ילדים משלהם, ושני ילדי אמנה. דפנה הגנה בחירוף נפש על שלושת הילדים ששהו בבית באותה העת. שישה ילדים ואלמן נוספו למשפחת השכול. מהרצח הנתבע הזה אנו רק נצמח, לא יעזור שום דבר לאף מהרצח. מי שחושב שאנו נפחד ונברח ולא נהיה פה יותר בגלל הפיגוע, הוא טועה בגדול וימצא את ההפך".

תגיות:פיגוע דקירהפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה