חדשות בארץ

סירב לקבל תשלום: "לא הכל בחיים זה כסף"

הורים שמצבם הכלכלי קשה הופתעו מהצעתו של רופא השיניים לטפל בבנם ללא תשלום. "זה ה'מעשר' הקטן שלי", אמר הרופא

אא

רופא שיניים מאזור העמק טיפל במשפחה מרובת ילדים שנקלעה למצוקה כלכלית, ללא תמורה כספית, כשעלות כל הטיפולים מסתכמת בעשרות אלפי שקלים.

לפני כשלושה חודשים הגיעו זוג ההורים עם שניים מילדיהם למרפאה הפרטית של רופא שיניים לצורך טיפול חירום בבנם שסבל מכאב שיניים.

לאחר הטיפול, ציין הרופא כי הילד זקוק להמשך טיפול. ההורים השיבו כי מצבם הכלכלי אינו מאפשר זאת, וכי יביאו אליו את הילד כשיוכלו להרשות לעצמם את הטיפול. להפתעתם, הרופא לא היה מוכן לשמוע על דחייה.

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

"הוא אמר שנביא את הילד ושאין צורך בתשלום נוסף", סיפר האב ל-ynet. "נדהמנו, אבל הגענו אליו. הוא טיפל בבננו וביקש שנגיע כולנו לבדיקות עם הילדים. על חשבונו. מובן שלא היה לנו נעים, אבל הוא התעקש ואמר שנשלם לאט-לאט, כשיהיה לנו".

בני המשפחה הגיעו למרפאה והחלו לעבור טיפולי שיניים, כולל עקירות וסתימות. ההורים עברו אפילו טיפולי שתלים. "היה ברור לנו שמדובר בטיפולים יקרים", סיפרה אם המשפחה, "לפני כחודש הבאנו לו 1,000 שקל, אך הרופא סירב לקחת מאיתנו את הכסף ואמר שזה ה'מעשר' הקטן שלו, וכי לא הכל כסף בחיים. הופתענו מאוד, היו לנו דמעות בעיניים".

בני המשפחה עומדים בימים אלה לסיים את הטיפולים, ועדיין מתקשים לעכל את המחווה הנדיבה. "הוא מלאך, איש צנוע. הילדים בכלל לא מפחדים מהטיפולים אצלו. זה פשוט נראה כמו חלום".

תגיות:רופא שינייםכסףחסד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה