חדשות בארץ

נס באשדוד: המעלית צנחה מהקומה השביעית, הצעירים נפצעו באורח קל בלבד

מעלית התרסקה מהקומה השביעית אל קומת הקרקע בבניין מגורים באשדוד. שמונה צעירים שהו במעלית בעת ההתרסקות; באורח נס הצעירים נפצעו באורח קל בלבד. אחד הרופאים: "זה נס שהצעירים נשארו בחיים, במקרים אחרים זה נגמר באופן דרמטי לחלוטין"

אא

שמונה צעירים ניצלו בנס ביום שישי האחרון באשדוד. חבורת הצעירים נכנסו למעלית בקומה השביעית בבניין מגורים ברחוב רוגוזין באשדוד. הצעירים נכנסו למעלית, לחצו על הכפתור של קומת הקרקע, והמעלית נסגרה כרגיל. אך לפתע קרה דבר לא צפוי, המעלית צנחה מהקומה השביעית עד קומת הקרקע.

הצעירים המבוהלים מיהרו להזעיק את כוחות ההצלה למקום. אחד השכנים שהגיע בזמן ההתרסקות לבניין, והיה עד למקרה, תדרך את הצעירים כיצד לפתוח את דלת המעלית מבפנים.

כוחות ההצלה שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לצעירים, תוך פינויים לביה"ח. כתוצאה מההתרסקות, נפגע אחד מהנערים ברגלו, והוא אמור לעבור ניתוח בברך.

(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

אחד הצעירים סיפר: "זה פשוט נס. הכל קרה כל כך מהר, תוך שניות, אפילו לא הספקנו לצעוק לפני ההתרסקות, פשוט ישר צנחנו לקומת הקרקע. הייתה איתנו שקית של זבל, במהלך הקריסה היא עפה לתקרה, ונחתה בהתרסקות. זה ממש נס שאנו חיים בכלל".

אחד הרופאים בביה"ח אמר: "זה פשוט נס גלוי משמים שהצעירים נשארו בחיים לאחר התרסקות של שבע קומות. היו מקרים רבים שהסתיימו באופן עצוב ודרמטי לחלוטין".

ממשטרת ישראל נמסר: "בסביבות השעה 3:37 התקבל דיווח על מעלית שנצחה ככל הנראה מקומה 7 ועד לקומת הקרקע. מהמקום פונו 8 נפגעים, ככל הידוע לנו במצב קל לביה"ח. אנו בודקים האם הייתה רשלנות באחזקת המעלית. מפרטי החקירה הראשונים עולה כי המעלית שהתרסקה נבדקה על ידי מהנדס מעליות רק לפני כחודשיים, והיא מתוחזקת באופן קבוע. לדברי הנערים המעלית לא התריעה על עומס יתר לפני שצנחה".

תגיות:נסתאונהמעלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה