מתחתנים מחדש: הבובלילים מתחזקים

הם מחוברים לרב זמיר כהן, הספיקו להשתתף בסמינר של ארגון "ערכים", מרוצים מהשמירה על טהרת המשפחה, צופים בקביעות בערוץ הידברות, ולא יעבדו בשבת תמורת שום הון שבעולם. עינב ואלי בראיון משותף

אא

שנה מעניינת עברה על עינב בובליל-בנישתי, כוכבת "האח הגדול", שחגגה השבוע שנה ראשונה לנישואיה. הידברות מביאה עד אליכם את הראיון המפתיע שהתקיים בבית הזוג שבאילת, פלוס הדלקת נרות שבת.

כזכור, בובליל-בנישתי הופיעה ב"האח הגדול" (העונה הראשונה) יחד עם אביה, איתו העפילה לגמר, וגרפה את המקום הרביעי כאשר זכתה ביותר ממאה אלף הצבעות. במהלך הצילומים היא הכירה את אלי בנישתי, לימים בן זוגה לחיים, אשר לא צפה כלל בתוכנית עתירת הרייטינג.

בובליל ובנישתי החליטו להתמסד כבר אחרי שלושה שבועות של היכרות, והחתונה התקיימה כשלושה חודשים מיום היכרותם. "שנינו ידענו שזה זה", נזכרת עינב. "הרגשנו שבורא עולם שלח אותנו אחד לשני, כאילו אלי חיכה לי כל החיים ואני חיכיתי לו. בעוד שרבים דיברו על הבובלילים, אלי כלל לא הכיר את התכנית. זה לא עניין אותו".

ללא כל הודעה מוקדמת אלי הציע נישואים לעינב. היא הסכימה. הוא שבר את הכוס לפני שנה בדיוק, ולקח אותה רחוק מאור הזרקורים, לעיר מגוריו אילת. בשנה האחרונה השניים השקיעו בבניית הזוגיות שלהם, כשתוך כדי עינב מגיחה בטיסה למרכז הארץ לצילומים, לראיונות ולעבודה שוטפת. אלי ממשיך בעבודתו כמתווך דירות בעיר, ובד בבד מתקרב ליהדות. המשיכה למקורות לא מרתיעה את עינב. למעשה, היא זו שנהגה לקרוא פרקי תהילים בפריים טיים בערוץ 2, בצילומים ל"האח הגדול".

 
איך שומרים על הקן המשפחתי עם כל החשיפה שמסביב?

עינב: "קשה. זו אחת הסיבות שאנחנו גרים באילת. כשאני מגיעה פעמיים בשבוע לתל אביב, לעיר הגדולה, לכל הצילומים והבלגן, אני בהחלט מרגישה את זה. אבל כשאני חוזרת לכאן, לבית ולבעלי היקר, אני שוכחת מהכל. אני חיה את החיים הפרטיים שלי".

אלי: "אמנם כבר התרגלתי ואני מקבל את עינב כמו שהיא, אבל הפרסום והתקשורת לא מעניינים אותי. אני מפרגן לה מאוד, מכבד אותה, וכמובן קשוב לרצונות ולצרכים שלה. מדי יום שישי אני מביא לה הביתה זר פרחים, דואג שתהיה שמחה, הולך לשיעורי תורה ושומע את הרב זמיר כהן כדי להתחזק. כמו כן אנחנו מאוד מקורבים לרב ישעיהו פינטו".

לפני מספר חודשים הייתם בסמינר של ארגון "ערכים". מה מביא את עינב בובליל לסוף שבוע בנושא יהדות?

"הגענו לסמינר דרך חבר של אלי. הוא עניין אותנו ומיד החלטנו להירשם. זו הייתה שבת מלאת קדושה וטהרה, וההרצאות היו מעניינות מאוד. הסבירו שם על דברים שנוגעים לכולנו ביומיום - זוגיות, אהבה, ערכים ועוד. אני לא אשכח את מה שהרב זמיר כהן אמר: 'הגבר הוא הראש, והאישה היא הצוואר. בכוחו של הצוואר לסובב את הראש לכאן או לכאן'. אני ממליצה בחום ואהבה לכל אחד שרוצה שלושה ימים של רוגע, כיף, ניקיון נפשי, ללכת לסמינרים כאלה".

 יש כלים ששאבתם מהיהדות כדי לבנות את הזוגיות שלכם?

עינב: "ברור. קודם כל העניין של לכבד את האישה. אומרים שצריך לכבד את אשתו כגופו, ושהאישה היא עטרת בעלה. בעלי הוא הראשון בשבילי, חשוב לי לתת לו להרגיש כמו מלך בבית ומחוצה לו, וכך בדיוק הוא מתייחס אליי. בלי זיקה לדת קשה מאוד לשמור על זה".

 עם כל זאת, בעולם כה מתירני קשה לשמור על התא המשפחתי. מה מחזיק את הנישואין שלכם, לדעתכם?

"טהרת המשפחה. למרות שכולם אומרים: 'זה קשה, איך את עושה את זה?'. זה באמת מאוד קשה, אבל שווה כל דקה של המתנה. אחרי שבועיים שבהם מחכים אחד לשני, זה מרגיש כאילו מתחתנים מחדש".

בני הזוג מזכירים שוב ושוב את ערוץ הידברות, ואלי אף מספר שהוא נכנס ללא מעט בתי עסק ומגלה שהם פתוחים על הערוץ. "כיף לראות את זה, במיוחד באילת שנקראת 'עיר החטאים'", הוא מספר בחיוך. "כשאני שומע משפטים כמו: 'ראית את הרב זמיר כהן?' זה עושה לי רק טוב. זה הדבר הכי גאוני שקרה בטלוויזיה. חזק ואמץ".

עינב: "כשיצאתי מהתוכנית באו אליי הרבה ילדות בנות חמש עשרה שאמרו לי: 'בזכותך אנחנו קוראות תהילים, מתפללות בבוקר, עושות הבדלה, שומרות שבת'. הנוער זקוק למודלים לחיקוי. לכן טוב שיש ערוץ כמו הידברות, כי עכשיו לכל מי שמעוניין במידע בנושאי יהדות יש מענה, מה שכמעט לא התאפשר קודם כי הייתה לכך פחות מודעות בתקשורת".

עינב, הדלקת נרות השבת שלך שודרה בתוכנית "עונג שבת" בערוץ הידברות. איך נראה ה"עונג שבת" שלך?

"כל השבוע אנחנו נמצאים בריצות, במרתונים, בעבודה, עם אנשים ובכלל בלחץ. השבת מעניקה מרגוע פיזי וגם נפשי. אני מנותקת מהכול, מחוברת רק למעלה, קוראת תהילים ומרגישה את השבת עצמה. אנשים חושבים: 'יום שבת, יאללה, בוא נלך לים'. ועוד פעם נכנסים למעגל הזה של מכוניות, אנשים ורעש. באופן כזה כל החיים הם רוטינה אחת שלמה, אין הפסקה, אין מאיפה לשאוב כוחות חדשים. אי אפשר ככה. צריך את הסטופ הזה בשישי-שבת".

 מה עושים אם יש הצעת עבודה שכוללת עבודה בשבת?

"תמורת שום כסף בעולם לא אסכים לעבוד בשבת. יש לי גבולות ברורים. גם אם מתקשרים להזמין אותי להשקות ולאירועים - אני מבהירה שלא אגיע בשבת, וכולם מכבדים את זה. הדת הולכת איתי לכל מקום".

בינתיים עינב מתרכזת בעסק החדש שלה לבגדי תינוקות, ילדים ונוער, והשניים חוגגים בימים אלה את יום הנישואין הראשון שלהם. ויש לה גם טיפ לנשואים הטריים: "תהיו סבלניים. תוותרו ותנסו להבין יותר אחד את השני. אל תמהרו לשבור את הכלים. תהיו קשובים אחד לצרכים של השני. תדברו כדי לא לצבור משקעים, ופשוט תיהנו מהזוגיות ומהאהבה".

תגיות:בעלי תשובההאח הגדול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה