חדשות בארץ

התרגשות בביה"ח: הסב פקח עיניו לראשונה בברית של נכדו

הסב, שנפצע קשה לפני כחודש, פקח את עיניו לראשונה במהלך ברית המילה של נכדו הראשון

אא

טקס ברית מילה מרגש במיוחד נערך בסוף השבוע שעבר בבית החולים כרמל, אשר במהלכו פקח הסב את עיניו לראשונה ואחז את נכדו הראשון.

לפני כחודש נפצע צדוק סמבל (56) באורח קשה מאוד בתאונת דרכים בכביש הערבה. הוא פונה בבהילות במסוק מד"א לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נלחם הצוות הרפואי על חייו.

בינתיים נאלצה משפחתו המתגוררת באזור חיפה לנסוע בכל יום הלוך ושוב לבאר שבע, כשבמקביל כלתו של סמבל, ספיר, כבר היתה בחודש התשיעי להריונה ועמדה ללדת בכל יום. "הקשר שלי עם אבי חזק ומיוחד, אני בן יחיד והוא כל עולמי", סיפר אתמול הבן, מני סמבל.

אילוסטרציה (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

המשפחה פנתה לבקשת סיוע מבית החולים כרמל בחיפה. ד"ר אריק עדן, מנהל היחידה לטיפול נמרץ נשימתי בבית החולים, נרתם לעזרתם. בתיאום עם בית החולים סורוקה הועבר סמבל מהמחלקה לטיפול נמרץ בסורוקה למחלקה בכרמל, באמצעות ניידת טיפול נמרץ ובליווי צוות רפואי צמוד.

לאחר מספר ימים, הגיעה למחלקת היולדות שבבית החולים כרמל, כלתו של סמבל, ספיר, אשר ביקשה ללדת קרוב אל הסב המאושפז. לפני כשבוע ילדה ספיר את בנה, ובבית החולים נערכו לתאם את ברית המילה לנכדו הראשון של הסב הפצוע.

הסב הורד לבית הכנסת, שם נערכה ברית המילה, כאשר הוא מחובר למכונת הנשמה, מכשירים ועירויי תרופות. עין לא נותרה יבשה כאשר, למרבה הנס, פקח הסב את עיניו והחזיק את נכדו הראשון שנקרא "אושר צדוק" על שמו. 

תגיות:בית החוליםברית מילה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה