השפעות הסוכר הלבן

במאמר הקודם התייחסתי לאדם שסבל מגירודים וכאשר נמנע מאכילת סוכרים נעלמו הגירודים. כפי הנראה גופו אינו סובל את הסוכר והגיב בגירודים

אא
שואלים רבים, האם אין צורך בסוכר ? הרי סוכר חיוני מאוד לבריאותנו ובלי סוכר אנחנו חסרי כח. סוכר ידוע כמסייע לריכוז וחשיבה, הוא גורם לשמחה ועוד.אכן,הסוכר מלווה את כל הפעילויות בגופנו ואין אפשרות להסתדר בלעדיו.השאלה היא איזה סוכר אנחנו צורכים ובאיזו דרך עלינו לצרוך אותו  יש לדעת שהסוכר הנמצא בטבע שונה בתכלית מהסוכר הנמצא על מדפי החנויות ואשר רוב העולם צורך אותו.  הסוכר הנמצא בטבע לעולם לא יופיע כסוכר בפני עצמו. אלא יופיע תמיד עם ויטמינים, מינרלים, אנזימים וסיבים כשכל התרכובת הזאת מהווה עבורנו מזון איכותי ומלא.
 לעומת זאת הסוכר שרוב העולם צורך הוא סוכר שאין בו ויטמינים, מינרלים, אנזימים וסיבים. משום כך כשאנחנו צורכים סוכר זה אנחנו מקבלים רק חומר מתוק שאינו מזין כלל. לאור זאת אציין כמה דוגמאות לבעייתיות  הנובעת מהשימוש בסוכר הלבן : בריחת סידן מהגוף (אוסטאופרוזיס) וחורים בשיניים מה עלול לקרות לאישה שסובלת מאוסטאופרוזיס? במצב זה אישה יכולה, למשל, ליפול נפילה פשוטה ברחוב או בבית וידה תישבר.
איך זה קורה?
תהליך הפקת האנרגיה ממזון דורש ויטמינים ומינרלים שונים. בסוכר מלא מצויים חומרים אלה ומסייעים לו למצות את האנרגיה מתוכו. לעומת זאת  בסוכר לבן אין ויטמנים ומנרלים כלל והוא נאלץ לקחת אותם מהגוף עצמו כדי לסייע  בספיגתו. אחד החומרים האלה הוא הסידן. הגוף נאלץ לקחת את הסידן מהמאגרים הגדולים שלו בגוף:  מהשיניים ומהעצמות וכך נוצר דילדול של סידן בגוף וממילא - חורים בשיניים ובריחת סידן מהעצם (אוסטאופרוזיס).
התנהגות היפראקטיווית של ילדים 
התנהגות היפראקטיבית היא התנהגות לא רגועה, בלשון המעטה, שמוצאים אותה פעמים רבות אצל ילדים. ומה הקשר בין התנהגות זו לסוכר?      אחד הויטמנים המסייע לאיזון של מערכת העצבים הוא ויטמין בי (B).  צריכת סוכר לבן גורמת לגוף להשתמש במלאי הטבעי של הוויטמין  בגוף, דבר הגורם לחוסר בויטמין, העדר כמות מספיקה של ויטמין בי, יוצר חוסר רגיעה והתנהגות היפר אקטיבית.  
תגיות:סוכר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה