חדשות בארץ

הישראלי המדהים: נהג 'אגד' עצר את האוטובוס, והציל צעיר מסכנת מוות

ציון אלול, נהג אגד שעשה דרכו מטבריה לבני ברק - עצר את האוטובוס על נוסעיו, וניגש לעזור לצעיר בשולי הכביש, שנופף בידיו במצוקה. בזכותו, חייו של הצעיר ניצלו

אא

כיצד הייתם נוהגים לו הייתם נתקלים באדם, המפרפר בשולי הכביש, בשעת לילה מאוחרת? מסתבר, שבשביל להיות אדם טוב, לא צריך הרבה יותר מקצת מודעות ואכפתיות כלפי אדם שנמצא בצרה: ציון אלול (61), נהג אגד, שעשה את דרכו מטבריה לבני ברק במוצאי שבת האחרון, הופתע לגלות אדם העומד בשולי הכביש ומנופף בידו לעזרה, כשהבעת ייאוש נסוכה על פניו. 

הנהגים האחרים שחלפו על פניו, צפרו והמשיכו בנסיעתם - מפאת חזותו הערבית של האיש, קרוב לוודאי שחששו לעצור. מראהו מעורר התמיהה של האיש אמנם הרתיע גם את אלול, אך הוא התעשת כמעט מיד, עצר את האוטובוס (על נוסעיו) לצד הדרך וירד ממנו כדי להגיש עזרה. 

"הצילו, הלב. כבר 40 דקות אני מתחנן שיעצרו לי, אבל אף אחד לא עצר", הזדעק בכאב הצעיר, תושב כפר קרע. רק אז הרשה לעצמו להתמוטט. אלול מצדו, לא איבד את העשתונות: הוא דאג לעסות את לבו בזמן שהתקשר למד"א והזעיק אמבולנס, שפינה אותו חיש לבית החולים 'הלל יפה', בחדרה. 

אך אלול לא הסתפק בזאת. כבר למחרת בבוקר דאג לטלפן לבית החולים ולשאול לשלומו של הצעיר. אז התברר כי עבר אירוע לב, ואלמלא עזרתו של אלול - הסיפור יכל להיגמר אחרת לגמרי. "אני רוצה לחבק ולנשק את האיש הזה", אמר אביו של הבחור, "בזכותו הבן שלי נולד מחדש. המקרה הזה הוא דוגמה לכולנו, בטח בתקופה כזאת של חוסר הבנה ושנאה. בסוף, מעבר לפוליטיקה, כולנו בני אדם - והאנושיות מנצחת".

גם אבי פרידמן, יו"ר חברת 'אגד' לא טמן ידו בצלחת ואמר: "המעשה של ציון הוא דוגמא ומופת לכל אזרח במדינה. הוא הפגין אצילות נפש שמחממת את הלב".

תגיות:חדשות בארץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה