חדשות בארץ

שנה ל"צוק איתן": חמאס חזר לחפור מנהרות

ח"כ עופר בר-לב מהמחנה הציוני הגדיר את מדיניות נתניהו כ"חלשה, הססנית ומתרפסת" חשף: חמאס חזר לחפור מנהרות. ייתכן כי לפחות אחת מהן עברה את הגדר

אא

ח"כ עומר בר-לב מהמחנה הציוני, חבר ועדת חוץ וביטחון, חושף כי חמאס חזר לחפור מנהרות בגבול עזה ויתכן שלפחות אחת מהן חצתה את הגדר.

בכנס לשכת עורכי הדין אמר חבר הכנסת בר לב כי לא ייתכן מצב בו אזרחי ישראל מאוימים על ידי מנהרות התקפיות, נפגעת הריבונות של ישראל וראש הממשלה לא מורה על פעולה.  לדבריו: "חובה מוסרית לפעול באופן יזום כנגד כל מנהרה שחוצה את הגדר. לו הייתי שר הביטחון הייתי מורה לצה"ל כבר הלילה לצאת לפעולה נגד המנהרות המתחדשות".

לדבריו: "אסור לחזור על מחדל המנהרות. ההססנות בזירה הביטחונית פוגעת בכושר ההרתעה של צה"ל ומפקירה את תושבי עוטף עזה לגחמותיו של החמאס. מדיניותו של נתניהו היא חלשה והססנית המעודדת את חמאס וחיזבאללה למתוח את החבל מולנו".

בר-לב מאשים את נתניהו בכך שהפעולה הצבאית בקיץ שעבר במבצע "צוק איתן" לא נוצלה לפעולה מדינית בתמיכה בינלאומית, לשם פירוז רצועת עזה: "פספסנו הזדמנות. ממשלת ישראל מאפשרת כיום הכנסת כסף לרצועה לשם שיקומה, על אף שלא הושגה אף התקדמות בנושא סוגיית הפירוז. בכך הפך מבצע "צוק איתן" לכזה שנערך לשווא ולהפסד אסטרטגי של ישראל. במצב כזה, הסבב הבא הוא עניין של זמן ובגדר החלטה של החמאס".

 

תגיות:מנהרותחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה