טורים אישיים - כללי

חמש השיטות שיסייעו לכם לחזור לשגרה בקלות

עכשיו, אחרי שהכלים של הפסח כבר במחסן, הגיע הזמן לנסות ולחזור לשגרה של עבודה. איך עושים את זה נכון? גם אם לא שאלתם, אנחנו כאן בשביל לתת תשובות. טור של טיפים בנימה מבודחת

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

הכלים של הפסח כבר במחסן? הילדים, בחסדי שמיים, במוסדות הלימוד? נהדר, עכשיו הזמן לחזור עבודה ובענק. איך עושים את זה נכון? גם אם לא שאלתם, אנחנו כאן כדי לספק לכם תשובות.

הנה חמשת הטיפים שיסייעו לכם לצלוח את השבועות הבאים עד החג הבא:

 

לאט לאט

אל תמהרו לשום מקום. תתחילו היום, תתחילו מחר, מה הלחץ? הכל יהיה בסדר. ובכלל, אל תתפתו להתחיל משימות קשות. שלא ייתפס לכם הגב. עדיף שתתחילו, למשל, בהתפנקות על מנת גלידה, מכאן אפשר רק להתרומם.

 

אכילה טובה

סיימנו עם המצות ותפוחי האדמה – עכשיו תור השוקולד והקפה עם שלוש כפיות סוכר. אל תסתפקו בפחות מארוחות טובות, מחזקות, שמרימות את מצב הרוח. אל תתנו ללחם החום והסלט הטרי לבלבל אתכם.

 

סדר יום

תוכנית עמוסה ומדוקדקת לפי דקות? את זה עשינו בליל הסדר, כשמיהרנו לסיים את אכילת האפיקומן לפני חצות. עכשיו זה הזמן לקחת את הזמן. לא קובעים כלום לדקה הבאה וגם לא לערב הקרוב – עכשיו 'שולפים מהמותן'.

 

התרעננות

אם בכל יום עבודה רגיל אתם עוצרים מדי שעה לעשר דקות התרעננות – היום תכפילו את זמן העצירה ותגדילו את דקות ההפסקה. חבל להקשות על עצמנו. עברנו חג שלם עם הילדים במרדפים אחרי אטרקציות בשמש הקופחת. זה הזמן להסתכל על העולם ולראות שיש בשמיים ציפורים מצייצות.

 

יצירתיות

אל תנסו להתפתח. אל תשנו כלום מסדר היום שלכם. מה שעבד עד היום – יעבוד מהיום. לא לרענן את פני המשרד. שום דבר. עכשיו חוזרים לשגרה, כפשוטה – חוזרים למה שעבד לנו פעם, לפני המון זמן, בחודש אדר ב' תשפ"ד.

 

ועכשיו –תעשו הפוך, ויאללה, לכבוש את התקופה הקרובה!

נתחיל מהמשימה הקשה ביותר לביצוע, שלפחות היא תהיה מאחורינו, נאכל ארוחות בריאות ובל נשכח כוסות מים לאורך היום. נתכנן סדר יום מסודר, ואם זיהינו שמשהו לא עבד לנו טוב בעבר – כעת ממש זה הזמן לתקן, להתחיל מחדש ולתכנן את עצמנו שונה. נעצור להתרעננות, זה חשוב, אבל לא ליותר מדי זמן. נכניס את עצמנו ל'מוד' של עבודה, והכי חשוב: נעשה איזה שינוי, אפילו קטן, בסדר היום שלנו. רענון פני המשרד, לימוד תורני יומי או לימוד עסקי שיסייע לנו להצמיח את עצמנו.

קיץ בריא ופורה.

תגיות:טיפיםטורים אישיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה