מעניין

שטיפת מוח: משחק הגיימינג שהופך ילדים למחבלים וקורא לרצוח יהודים

אם זו לא אנטישמיות, מה כן? משחק חדש, באיכות נמוכה, קורא לילדים להפוך למחבלים ולשחרר את פלסטין באמצעות רצח שוטרי מג"ב ויהודים בכלל

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

הסרטונים של מחבלי הנוח'בה שהופצו מאז הטבח בשמחת תורה מזעזעים. חלק מהצופים מתקשים עד היום לעכל את מה שראו ורבים נאלצים להיעזר בטיפול פסיכולוגי. אלא יש כאלה שהמראות האלה לא ממש עושים עליהם רושם: משחק גיימינג חדש שהופץ בימים האחרונים מאפשר לאנשים ברחבי העולם, בצורה מזעזעת, לשחזר את הטבח באמצעות הצטרפות לשורות הנוח'בה.

מי שיצר את המשחק קרא לו בשם "מבול אלאקצא", והוא אפילו לא דורש תשלום תמורת ההצטרפות. מדובר במשחק ברמה נמוכה מאוד, שהמטרה שלו היא אחת: הסתה נגד יהודים. המשחק מתחיל במסגד אלאקצא, כשמי שמכונה גיבור המשחק יוצא עם נשק ארוך וטילי RPG במטרה לרצוח שוטרי מג"ב. הגרפיקה במשחק הזה היא ברמה נמוכה מאד והוא מלא בבאגים, אבל רבים החליטו לעשות בו שימוש.

המטרה במשחק היא לרצוח יהודים. הפרו-פלסטינים שיצרו אותו מסבירים כי מדובר בסך הכל בהגנה על פלסטין ואלאקצא, והם נותנים לילדים המסכנים אתגר: מי שיסיים את המשחק יהיה שותף ל"שחרור פלסטין".

המשחק זכה בחודש האחרון לביקורת של ארגונים אמריקאיים שפועלים למנוע אנטישמיות. הם מודעים להסתה החמורה בקמפוסים ומנסים לעצור את הסחף. בציוץ של אחד הארגונים הפועל נגד אנטישמיות, הופצה הכתובת של החברה שפיתחה את המשחק.

זאת אינה הפעם הראשונה שמשחק כזה מופץ. בעבר פלסטינים הוציאו מספר משחקים הקוראים להרג יהודים. משחק אחר מדמה מחבלים בבסיס צבאי, כשהמטרה היא לרצוח חיילים.

תגיות:הסתהמשחק מחשבאנטישמיותנוח'בה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה