סלבס בהתחזקות

אושיית הרשת: "מעדיף שבני ילמד על רבי עקיבא מאשר יהיה בטיקטוק"

אליאב טעטי לעוקביו על העובדה שהחל ללמוד תורה: "מעדיף שהילד שלי יישב איתי ביום שישי וישמע איך מתנהגים לאישה, או שישמע סיפור על דמא בן נתינה ואיך הוא כיבד את אבא שלו, מאשר ידפדף כל היום"

(צילום אילוסטרצה: shutterstock)(צילום אילוסטרצה: shutterstock)
אא

רק לפני שבוע נישאה אושיית הרשת בר כהן לבחיר לבה, אליאב טעטי. בסוף השבוע היא ערכה סשן שאלות ותשובות בו נשאלה על התקרבותה לדת וימי הנישואין הראשונים.

אבל במקביל, מה שתפס את עיני הגולשים הרבים הוא העובדה שטעטי החל ללמוד תורה עם בנה הקטן של כהן, ליאו. לצד ביקורת שלה זכה על לימוד התורה, טעטי הבהיר לעוקביו: "כשהייתי צריך לעלות לשמירה, עליתי, וכשירדתי משמירה, הלכתי לבית כנסת ופתחתי ספר תהילים וקראתי ופרשת השבוע. אפשר לשלב את שניהם. אני מעדיף שהילד שלי יישב איתי ביום שישי וישמע סיפור על רבי עקיבא ואיך מתנהגים לאישה, או שישמע סיפור על דמא בן נתינה ואיך הוא כיבד את אבא שלו או שילמד את המשפט 'מדבר שקר ירחק', מאשר שידפדף כל היום בטיקטוק".

אגב, השבוע נשאלה אשתו, בין היתר, האם היא ובעלה שומרים נידה באופן מלא. היא לא היססה והשיבה על כך בחיוב.

"שומרים נידה מלא?", שאלה אחת העוקבות. "יואו, כמה שאלות יש על זה", כתבה כהן, "כעת שומרת סוג של מלא, מנסים לפחות. אפילו לא אמרתי לו שלום בלחי". עוקבת אחרת שאלה לגבי כיסוי ראש אחרי החתונה. כהן ענתה: "שמתי פעם ראשונה השבוע, לא הספקתי לצלם כי הגעתי לבית על הדקה. אצלם לכן בשישי הקרוב".

טעטי, אגב, גדל בבית דתי ומגדיר את עצמו כאדם מאמין. הוא ריגש את הרשת כאשר עלה עם הטלית לחופה. הוא התעטף בטלית, עליה נרקמו בקטן שמות כל החטופים שעדיין בשבי וכשעמד מתחת לחופה, הוא התפלל לשלומם. לאחר החתונה, הכלה שיתפה תמונה של הטלית בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. היא כתבה: "ממשיכים להתפלל, מבטיחים".

תגיות:תורהאליאב טעטי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה