חדשות בארץ

חמישה מפקדים במיליציה פרו איראנית נהרגו בסוריה, מקורב להנייה חוסל ברצועה

האופוזיציה הסורית דיווחה כי אנשי משמרות המהפכה חוסלו בתקיפה אווירית המיוחסת לצה"ל. ברצועה חוסל איסמאעיל א-נונו, המוח`תאר של חמולת א-נונו וראש ועדת סלאח א-דין. חומר מודיעיני רב הופק מהפשיטה על מתחם בית החולים שיפא

פעילות בעזה (צילום: דובר צה"ל)פעילות בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

התקשורת הפלסטינית דיווחה היום (רביעי) על חיסולו של איסמאעיל א-נונו, המוח`תאר של חמולת א-נונו וראש ועדת סלאח א-דין ברצועת עזה. לפי הדיווחים הוא נהרג עם כמה מבני משפחתו בתקיפה על ביתו. המוח'תאר נחשב מקורב לאיסמיעל הנייה ובן החמולה, טאהר א-נונו, משמש יועצו הקרוב של יו"ר הלשכה המדינית של חמאס. בנוסף, דווח כי ישראל עצרה במרחב בית החולים שיפא את בכיר הג'יהאד, חאלד אל בטש. לידיעות אין אישור רשמי בישראל.

בכירים במיליציות הפרו-איראניות נהרגו בתקיפה בסוריה

ערוץ הטלוויזיה הסעודי "אל-חדת'" דיווח כי חמישה מפקדים בכירים במיליציות הפרו-איראניות בסוריה, בהם מפקד בחיזבאללה, נהרגו בתקיפה אווירית שכוונה לעבר העיר אל-מיאדין שבמחוז דיר א-זור. המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון המזוהה עם האופוזיציה היושב בלונדון, דיווח מוקדם יותר כי שלושה טילים נורו לעבר העיר.

הפשיטה על בית החולים שיפא תרמה להשגת מידע מודיעיני בעל ערך רב

כוחות צה"ל ושב"כ הנלחמים במרחב בית החולים שיפא חיסלו ביממה האחרונה מחבלים ואיתרו אמצעי לחימה. בארבעת ימי הפעילות במרחב, הלוחמים חיסלו עד כה כ-90 מחבלים, ולמעלה מ-300 חשודים נחקרו במתחם על ידי חוקרי יחידה 504 באגף המודיעין ורכזי שב"כ. מעל ל-160 חשודים נלקחו להמשך חקירה בשטח הארץ.

גורמים בצה"ל ציינו כי הפעולה תרמה להשגת מידע מודיעיני חשוב ובעל ערך רב. מלבד זאת, באחד החדרים נתפסו קלסרים עם חומר השייך לצה"ל, שנלקח ככל הנראה על ידי מחבלים בתקיפה על מעבר ארז.

דובר צה"ל עדכן כי אתמול זוהה שיגור מצפון רצועת עזה למרחב שדרות, שנפל בשטח הרצועה. כלי טיס של חיל האויר תקף בתגובה פיר מבצעי של חמאס במרחב השיגור. צוות הקרב של חטיבת הנח"ל, שפועל במרכז הרצועה, זיהה מחבל במרחב וחיסל אותו בירי צלפים.

בג׳באליה, כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל שישה מחבלים. לוחמי צוות הקרב החטיבתי 7 חיסלו שני מחבלים ותקפו מבנים צבאיים באל קרארה שבחאן יונס. כלי טיס של חיל האוויר תקף מחבל שהעמיס אמצעי לחימה.

תגיות:עזהסוריהחיסול ממוקדמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה