חדשות בארץ

שני אנשי שב"כ נפצעו בפיגוע ירי בגוש עציון - מצבו של אחד קשה

השניים נורו על ידי מחבל חמוש, שחוסל בירי. ראש הממשלה נתניהו חשף כי הנחה את הצבא להציג תוכנית לפריסת מחסומים רחבה יותר ביו"ש

זירת הפיגוע (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)זירת הפיגוע (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

מחבל חמוש ירה ופצע אחר הצהריים (שלישי) שני אנשי שב"כ באזור צומת הגוש שבחטיבת עציון. דובר צה"ל עדכן כי המחבל נוטרל בירי. שני הפצועים פונו בהכרה לטיפול רפואי בבית חולים. מחקירה ראשונית עולה כי אחד הנפגעים הוא שנטרל את המחבל. השב"כ אישר כי שניים מלוחמיו נפצעו מירי המחבל, שזוהה כזיאד חומראן, בן 30, תושב ג׳נין.

מהמרכז הרפואי שערי צדק נמסר כי הגיעו אליו שני פצועים מהפיגוע: "פצוע אחד במצב קשה ויציב ופצוע נוסף במצב קל. שניהם עוברים הערכה, טיפול ראשוני ובדיקות דימות לטובת המשך טיפול".

ראש מועצת גוש עציון, ירון רוזנטל, מסר בתגובה לפיגוע שאירע בשטח המכונה "שמורת עוז וגאון": "המערכה בה אנו נמצאים היא מערכה של התנועה הציונית כנגד האויב הערבי שמתנהלת בכל חלקי הארץ. אנו בגוש עציון מוצב קדמי של מדינת ישראל כבר קרוב למאה שנה. אחיזתנו בהר הטוב הזה תמשיך להעמיק. זוהי תשובתנו האמיתית לטרור הרצחני. אני מאחל רפואה שלמה לפצועים".

לאור מספר פיגועים שאירעו ביו"ש בחודשיים האחרונים, עם דגש על החודש האחרון, ראשי מועצות ותושבים דרשו ממשרד הביטחון ומצה"ל להוסיף מחסומי בידוק בצירי התנועה ולתגבר את האבטחה על היישובים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום לבקשה, במהלך דיון בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ואמר כי "על רקע המשך הטרור ביו"ש ביקשתי מהצבא להחזיר את המחסומים ולהביא תכנית להכבדתם".

כזכור, לאור התרעות על פיגועים בחודש הרמדאן, צה"ל תגבר את כוחותיו ביו"ש. בסך הכל פועלים בגזרה כ-21 גדודים, פי שניים מהכוח הפועל בתוך רצועת עזה. לוחמי צה"ל, מג"ב ושב"כ פועלים מדי יום למעצר מבוקשים , והלילה עצרו הכוחות תשעה מבוקשים. בבלאטה שבשכם הושמדו גם מטענים שיועדו לפגוע בכוחותינו.

תגיות:גוש עציוןפיגוע ירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה