מעניין

מצמרר: מה היה כתוב בספר שהחטוף קרא זמן קצר לפני שנלקח לעזה?

בתו של החטוף שלמה מנצור חושפת את הרגע המצמרר שבו מצאה על הספה בביתו את הספר שקרא, ופתחה בעמוד שקיבל משמעות מיוחדת ביום בו מצאה אותו

אא

יש דברים שהם מיסטיים מדי מכדי שניתן יהיה להסביר אותם בצורה רציונאלית ומפוכחת, אחד מהם הוא הסיפור שעולה כעת לכותרות על הספר שאותו קרא החטוף שלמה מנצור (86) - החטוף המבוגר ביותר שעדיין נמצא בעזה. 

מי שחשף את זה היא לא אחרת מאשר בתו מושית מנצור, שסיפרה כי מדובר בספר 'הכריש', אותו חיבר איש מוסד לשעבר בשם מישקה בן דוד. 

לדברי מושית, היא מצאה את הספר על הספה בביתו של אביה, עם סימניה בעמוד 157 - מספר שבעת מציאת הספר, קיבל משמעות מצמררת נוספת. "הוא הגיע לעמוד 157, בדיוק כמו מספר הימים שעברו מאז החטיפה. קראתי גם אני עד עמוד 157, אבל אין לי שום כוונה להמשיך לקרוא את הספר. הוא מעין 'טיוטה' לכל המחדל שקרה כאן".

לפי התיאור בגב הספר ניתן להבין מדבריה כי הספר אכן מתאר אחד לאחד את אירועי השביעי באוקטובר. "אנשי יחידת המנהרות של החמאס פורצים בלב יישוב ישראלי", כותב מישקה בן דוד בגב הספר, את מה שעתיד למשוך את תשומת לבו של הקורא הנאמן. "שיירת אדם אדירה יוצאת את גבולות עזה, ועולה אל אשקלון. החיזבאללה מצטרף בירי טילים ובפלישה רגלית. תגובה ישראלית קשה אינה מאחרת לבוא, ובתוך זמן קצר נסחף המזרח התיכון למלחמה כוללת. 

"גם מתקפה על כפר עזה, נחל עוז ויישובים נוספים רבים מוזכרים בספר. צמרמורת שזה מה שאבא שלי קרא", סיכמה מושית. 

תגיות:ספרחטוףמטלטל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה