סלבס בהתחזקות

יוצא תוכנית הריאליטי על השיימינג שעבר: "רק האמונה מחזיקה אותי"

יוצא תוכנית הריאליטי ליאל קוצרי מגיב לתופעת השיימינג שעבר לאחרונה ברשתות החברתיות, ואומר כי יש רק דבר אחד שמחזיק אותו באמת בניסיון הזה: "האמונה בבורא עולם"

אא

תופעת השיימינג ברשתות החברתיות יכולה להיות קשה במיוחד, גם אם אתה סלב שכבר מורגל באמירות בוטות מצד אנשים שלא ממש אוהבים אותך או את האג'נדה שלך. 

שיימינג, או בעברית 'ביוש פומבי' יכול לבוא לידי ביטוי באמצעות חשיפת מידע אישי על אדם מסוים זאת על מנת לבייש אותו. אך גם אם לא נחשף מידע אישי, עצם הדיבור הנמוך, הלועג, שנועד לגנות אותו את התנהגותו ועשוי אף להוקיעו - הוא דבר שהנפש לא יכולה להכיל. 

אז איך אפשר בכל זאת להתמודד עם התופעה, בפרט כשאתה 'סלב' שכל צעד שלו נמדד בביקורת של אלפי עיניים ופיות? לדברי יוצא תוכנית הריאליטי ליאל קוצרי - יש רק דרך אחת להתמודד עם זה. "הדבר היחידי שבאמת מחזיק אותי הוא האמונה בבורא עולם", הוא אומר על רקע הודעות קשות במיוחד שקיבל מאחת הגולשות. "אבא שבשמיים דואג לי מלמעלה, ובאמת נותן לי את מה שמגיע לי. כמובן שאף אחד לא יכול  לשנות משהו בחיי, אך עדיין - למילים יש כוח. אני בן אדם עם רגשות, ולקבל הודעות כאלה מגעילות, זה עושה צביטה קטנה בלב", סיכם תוך שהוא מודיע קבל עם ועדה כי סלח בלב שלם על הפגיעה בכבודו. 

תגיות:בורא עולםשיימינגאמונהליאל קוצרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה