חדשות בארץ

50 יעדי טרור ב-6 דקות: צה"ל מרחיב את הלחימה בחאן יונס

לאחר מתקפה אווירית נרחבת במהלך הלילה על חאן יונס, מקורות פלסטיניים דיווחו כי טנקים של צה"ל כיתרו את אזור "מדינת חמד" שבמערב העיר

אא

(צילום: דובר צה"ל)

צה"ל הרחיב הלילה (ראשון) את פעילותו ההתקפית בחאן יונס. הכוחות המתמרנים ומרכז האש של אוגדה 98 פתחו במתקפה אוגדתית נרחבת במערב העיר להעמקת ההישג המבצעי, תוך השמדת תשתיות טרור וחיסול מחבלים בחמאס שפועלים מתוך מתקנים אזרחיים בלב השטח הבנוי. 

דובר צה"ל מסר כי "המבצע האוגדתי החל במטס פתיחה עצים, במסגרתו מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו כ-50 יעדי טרור ב-6 דקות בסיוע כוחות ארטילריה". המטרות שהותקפו כללו תשתיות תת-קרקעיות, מבנים צבאיים, עמדות ירי נ"ט, מבנים ממולכדים ונקודות כינוס של מחבלים שהיוו איום על הכוחות במרחב.

בצה"ל ציינו כי "המטס הנרחב נועד לייצר תנאים מיטיבים לכוחות הקרקעיים ובסיומו צוותי הקרב החטיבתיים החלו בהסתערות מפתיעה על המרחב, במהלכה פשטו הלוחמים על יעדי טרור וחיסלו מחבלים. הכוחות ממשיכים לפעול במרחב בעוצמה". על פי הדיווחים מהרצועה, טנקים של צה"ל כיתרו הבוקר את "מדינת חמד" שבמערב חאן יונס, פרויקט דיור שנבנה במימון קטארי. 

במהלך היממה האחרונה, לוחמי צוות הקרב של חטיבת הנחל חיסלו עשרות מחבלים במרחב מרכז רצועת עזה ואיתרו אמצעי לחימה. באחת מהפעילויות, מכלול האש החטיבתי זיהה חוליית מחבלים מעמיסה אמצעי לחימה ונעה לעבר לוחמים במרחב. בתגובה, כלי טיס תקף וחיסל את החוליה.

(צילום: דובר צה"ל)

תגיות:חמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה