חדשות בארץ

מתן אלמליח נרצח בפיגוע: "ילד של אהבת הארץ ונתינה"

מתן אלמליח, בן 26, ממעלה אדומים, נרצח בפיגוע ליד מחסום א-זעיים הסמוך לעירו. מצבה של תושבת העיר, בהריון מתקדם, מוגדר קשה אך יציב

  • י"ג אדר א' התשפ"ד
מתן אלמליח הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)מתן אלמליח הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

בפיגוע היום (חמישי) סמוך למחסום א-זעיים, שליד מעלה אדומים, נרצח מתן אלמליח, בן 26, תושב העיר שהיה בדרכו לעבודה. הוא הותיר אחריו הורים, אח ושתי אחיות. הוא הובא למנוחות הערב בבית העלמין במישור אדומים.

משפחתו ספדה לו: "ילד ערכי, שירת בצבא, ילד של אהבת הארץ, נתינה ואהבה, פרח". דובר עיריית מעלה אדומים, חיזקי זיסמן, מסר כי מתן היה "ילד שומר תורה ומצוות, אהוב על הבריות וערכי. העיר מעלה אדומים כאובה והמומה בדבר מותו של יליד העיר, בוגר תיכון דקל וילנאי. אנו שולחים את תנחומינו ומשתתפים בצערם של משפחת אלמליח במות בנם יקירם".

מצבה של הצעירה בהריון קשה אך יציב

במרכז הרפואי שערי צדק מאושפזת אחת מפצועות הפיגוע, עדי זוהר, בת 30, בהריון מתקדם. ד"ר אלון שורץ, מנהל יחידת הטראומה בבית החולים, עדכן כי זוהר עברה ניתוח ומצבה יציב. לדבריו, "היא הגיעה בהכרה עם פציעה בחזה ועברה ניתוח מורכב מאוד. לגבי העובר מוקדם להגיד. מצבו תקין, אבל קשה להגיד מה יהיה מצבו".

אלי ביטון, אביה של עדי, אמר בשיחה עם כתבים כי "היא סיפרה שרכב לפניה נכנס ברכב והיא חשבה שזו תאונה. אז נפתחה הדלת של הנהג. הוא ירד ישר אליה וראתה שיש לו נשק ביד. הוא ירה בה ירייה אחת והמשיך בכביש למטה. היא ראתה שהוא התרחק ויצאה לרכבים אחרים. זה נס מאוד מאוד גדול. הירייה היא ממש בחזה והיא נורתה ראשונה".

ישראל אדלר, שעובד כמנהלה של עדי, סיפר: "היה לה נס גדול. יכול להיות שאם לא היו שם פקקים זה לא היה קורה. היא הייתה ברכב מאחורי המחבלים שביצעו תאונה יזומה בכביש. המחבל יצא מהרכב וירה בה. היא נפגעה וניסתה להשתחל מתחת להגה. המחבל המשיך הלאה. אחר כך היא נכנסה לרכב של מישהי אחרת ואמרה לה 'תעזרי לי תעזרי לי'. בגלל הפקק גם לאמבולנסים לקח זמן להגיע. היא ניצלה בנס".

תגיות:מעלה אדומיםפיגועמתן אלמליח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה