חדשות בעולם

זן חדש של עכברושים, שחסין מפני חומרי הדברה, מתרבה בבריטניה

זן חדש של עכברושים מציף את בריטניה בעקבות הסופות שפקדו את המדינה לאחרונה. התושבים מדווחים שמדובר בזן של עכברושים מהונדסים גנטית, שחסין בפני חומרי הדברה ורעל עכברים

אא

בעקבות סופות שפקדו לאחרונה את בריטניה, עכברושים רבים עלולים לצאת מהביוב ולהתרבות בערמות הזבל הזרוק בחוץ.

על פי התאחדות בקרת המזיקים הבריטית, ישנה עליה של 115% בפניות לגבי התמודדות עם מכרסמים בשלושת החודשים האחרונים. כיום ישנם כרבע מיליון עכברושים חיים בבריטניה, ובחורף הם נוטים להיכנס פנימה לבתים החמים.

על פי דיווח של התושבים, מדובר בזן של עכברושים מהונדסים גנטית, שחסין בפני חומרי הדברה ורעל עכברים. פול בייטס, מדביר מומחה מלונדון, אמר כי מאז מגפת הקורונה, בעיית העכברושים רק הולכת ומחמירה.

גד, תושב שמתמודד עם עכברושים בביתו, אמר בראיון ל"דיילי סטאר" כי "העכברושים ענקיים ותופסים שליטה ברחוב. אף פעם לא נוכל להיפטר לגמרי מעכברושים, אבל הכמות שתפסתי בפרק זמן קצר היא סכנה לסביבה ולבריאות".

לדבריו, "בשל מוטציות גנטיות, אזורים מסוימים ברחבי המדינה חווים הופעה של מה שמכונה 'עכברושי על', מונח שאיני אוהב משום שהוא נשמע מבהיל. עם זאת, באזורים מסוימים מכרסמים אלה הפכו עמידים יותר למספר רעלי מכרסמים נפוצים, והעבירו עמידות זו לצאצאיהם".

עכברושים הם מכרסמים מזוהמים שיכולים להדביק בני אדם במחלות באמצעות נשיכה, שריטה או מגע עם הרוק או הצואה שלהם. חלק מהמחלות שהם יכולים להעביר הן סלמונלה, עכברת וטטנוס. מעבר לנזק הבריאותי, עכברושים שנכנסים הביתה יכולים לגרום נזק לרכוש, משום שהם מכרסמים כל דבר – החל מחוטי חשמל ועד לבטון.

תגיות:חדשות בעולםעכברושים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה