חדשות בארץ

טרור פסיכולוגי של חמאס: "משפחת ביבס לא בחיים". צה"ל: "בודקים"

ארגון הטרור, שטען השבוע שאינו יודע היכן בני המשפחה, פרסם הודעה לפיו כפיר בן העשרה חודשים, אחיו אריאל ואימם שירי, נהרגו בהפצצה של צה"ל. המשפחה עודכנה בדבר פרסום ההודעה

כפיר ביבס (צילום: באדיבות המשפחה)כפיר ביבס (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

החמאס פרסם אחר הצהריים (רביעי) הודעה לפיה בני משפחת ביבס, האם שירי והילדים אריאל בן ארבע וכפיר בן 10 חודשים, נהרגו בהפצצה של צה"ל על האזור בו שהו בעזה. בעקבות ההודעה נפגשו נציגי צה"ל עם בני משפחת ביבס, ועדכנו אותם שצה"ל, וגורמי ביטחון נוספים, בודקים את המידע.

לירון שוקטי, אחותו של ירדן ביבס, מסרה הערב: "משפחתנו מעודכנת בפרסום האחרון של חמאס. אנו ממתינים שהידיעה תאומת או בתקווה תופרך בהקדם על ידי גורמים צבאיים. אנו מודים לעם ישראל על החיבוק החם אך מבקשים לשמור על פרטיותנו בשעה מורכבת זו".

דובר צה"ל מסר: "ארגון הטרור חמאס ממשיך לנהוג באופן אכזרי ולא אנושי. נציגי צה"ל שוחחו עם בני משפחת ביבס, הודיעו להם על הפרסום ומלווים אותם בשעה זו. צה"ל בוחן את מהימנות המידע. האחריות לביטחונם של כלל החטופות והחטופים ברצועת עזה מוטלת באופן מלא על ארגון הטרור חמאס. חמאס מסכן את החטופות והחטופים, ובהם תשעה ילדים. חמאס נדרש להחזיר אותם מיידית לישראל. צה"ל יחד עם כלל הגופים ימשיך ללוות את משפחת ביבס, כמו גם את כל משפחות החטופות והחטופים. צה"ל פועל בכל האמצעים, המודיעיניים והמבצעיים, על מנת להשיב את החטופות והחטופים הביתה".

החמאס משחרר היום 10 חטופים כחלק מהפעימה השישית, ושני ישראלים בעלי אזרחות רוסית, כמחווה לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין. משפחת ביבס קיבלה הבוקר הודעה שיקיריהם אינם ברשימה של היום, עוד בטרם פרסם החמאס את ההודעה לכאורה על מותם.

"התחושות נוראיות, ציפינו בכל יום לבשורה שהם ישובו הביתה, כל יום מחכים לרשימה ומתאכזבים מאוד מחדש", סיפר ל"מעריב" יוסי שניידר, בן הדוד של שירי ביבס, "אנחנו מצפים לטלפון המיוחל שיבשר לנו שהם ברשימה, אבל הוא לא הגיע. זו מניפולציה של החמאס".

לפני מספר ימים דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי אמר בריאיון לסקיי ניוז בערבית, בהתייחסו למשפחת ביבס: "חמאס נוהג בחלק מהחטופים הישראליים כשלל ואת חלקם העביר גם לארגוני טרור אחרים הנמצאים ברצועת עזה. שני הילדים מוחזקים באזור ח'אן יונס בידי אחד הפלגים הפלסטיניים. חלק מהארגונים שמחזיקים בחטופים ישראליים פוגעים בהתנהלות שלהם במשא ומתן שמנהל חמאס".

תגיות:מלחמת חרבות ברזלחטופים בעזהמשפחת ביבס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה