הסברה ישראלית

המזרחנית בפוסט מטלטל: "היה כאן מחדל לא נורמלי. בואו נשאף לניצחון"

לדברי המזרחנית עידית בר, זהו הפוסט הכי חזק שכתבה עד היום, וכשתקראו אותו גם אתם תבינו ותפנימו את ראשי התיבות החדשים של המילה 'מכה'

אא

"זה הפוסט הכי חזק שכתבתי עד היום

הייתי חייבת לכתוב אותו.

נסראללה אמר שאין לישראל תמונת ניצחון

אז החלטתי להגיד שדווקא יש לנו.

אנחנו יכולים לנצח אם נקפיד על שלושה דברים

שראשי התיבות שלהם הם "מכה".

אז בואו נפנים היטב מה היא תמונת הניצחון שלנו:

מ = מחדל

נכון היה כאן מחדל לא נורמלי. תגידו מחדל של הצבא, תגידו מחדל של הממשלה, תגידו מחדל של השב"כ. זה לא משנה. היה פה מחדל. אבל אם בכל שנה אנחנו נמשיך להכות על החזה ולבכות ולחטט בפצעים כמו שעשינו עם מלחמת יום כיפור שנה אחר שנה, אז זהו, המלחמה הזאת תיצרב כהפסד. גם אם ננצח.

‏הם בוחנים כל מילה שלנו.

הם יודעים עברית (ולמגינת לבי רבים מאיתנו לא יודעים ערבית) וקוראים כל מה שאנחנו כותבים בעיתונים וברשתות החברתיות. הם מבינים גם את הנימה והטון. אם נמשיך לבחוש בקדירת המחדל של השבעה באוקטובר ולהדהד את כישלוננו תחת כל עץ רענן - זה ייחשב להפסד, אפילו אם ננצח.

אז די לדבר על המחדלים. בואו נשאף לניצחון ותו לא.

כ = כיבוש.

למילה כיבוש יש כל מיני אסוציאציות, ביניהן שליליות. יש בערבית מונחים שונים לכיבוש: כיבוש שלילי (כלומר של ישראל כמובן) נקרא אִחְתִלַאל. כיבוש חיובי (כלומר של האסלאם) נקרא פַתְח. אז בואו נקרא לכיבוש שלנו "פתח" כי זה כיבוש חיובי.

עלינו לכבוש את עזה ולפרק את ארגוני הטרור הג'יהאדיסטיים מנשקם עד הרובה האחרון, אחרת לא יהיה כאן ניצחון.

כן, צריך לגבות מהם את "ליטרת האדמה" - זה המחיר שהם ישלמו על זוועות השבעה באוקטובר.

אם נבין עד כמה האדמה חשובה בתרבות הערבית והיא חלק מהכבוד - אלאַרְד ואלעַרְד - האדמה והכבוד, אז נדע איך פוגעים בבטן הרכה שלהם ואיך מייצרים לעצמנו תמונת ניצחון.

ה= הרתעה.

אם אנחנו נתנהג כמו מ'גנונים - כלומר כמו משוגעים, ולא נהיה נחמדים ומכילים כמו תמיד, אז לא יעיזו להתעסק איתנו. האויב המשתוקק להשמידנו יחשוב פעמיים לפני שירים את ראשו שוב ויטבח בנו.

אם אנחנו חפצי חיים ורוצים ליצור כאן עתיד לילדינו, אנחנו חייבים להחזיר את ההרתעה. אם תרצו, את ההפחדה. בערבית אומרים: אלגַ'בַּל מַא בִּהִזוֹ א-רִיח – ההר - לא תזיז אותו הרוח. אז בואו נהיה חזקים כמו הרים, ואז אף אחד לא יוכל לטלטל אותנו כפי שעשו לנו בשבעה באוקטובר.

‏אז תזכרו את שלוש המילים הללו: קל לזכור בזכות ראשי התיבות מכ"ה

מחדל

כיבוש

הרתעה

ואת שלוש המילים האלה נעטוף בחוסן נפשי, באחדות ובאמונה בצדקת הדרך. או אז תהיה לנו הכרעה ותמונת ניצחון! אנחנו חייבים זאת לעצמנו, כדי לזקוף מחדש את קומתנו השחוחה.

אמן שננצח, שנחזיר את החטופים בשלום הביתה אל בני משפחותיהם ושנהיה חזקים כמו הרים! אנא מכם, אם אתם מסכימים עם מה שכתבתי פשוט סמנו לייק והעבירו הלאה. שתפו ותפנימו את ראשי התיבות "מכה". רק כך ננצח! שלכם באהבה,  עידית. גם חוקרת ומרצה, וגם אימא לשני בנים מגוייסים שמקווה שכל חיילינו ישובו הביתה לשלום", היא מסכמת. 

תגיות:הסברה ישראליתעידית ברמזרחנית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה