חדשות בארץ

הותר לפרסום: שלושה לוחמים נפלו בקרב בצפון רצועת עזה

סמ”ר איתן דישון, בן 21, מירושלים, לוחם בסיירת גבעתי, סמ"ר דביר ברזני וסמל ינון תמיר, לוחמי גדוד 890 בחטיבת הצנחנים, נפלו בקרבות ברצועה. דיווח: צה"ל מחזיק בידיו תיעודים של חטופים נוספים שהגיעו לבית החולים שיפא

  • ז' כסלו התשפ"ד
חללי צה"ל (דובר צה"ל)חללי צה"ל (דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל פרסם בצהריים (שני) את שמו של סמ”ר איתן דישון הי"ד, בן 21, מירושלים, לוחם בסיירת גבעתי, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה. בכך עלה מספר חללי צה"ל ל-388.

הבוקר מסר דובר צה"ל כי שני לוחמי גדוד 890 של חטיבת הצנחנים, נפלו בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה - סמ"ר דביר ברזני הי"ד בן 20 מירושלים, וסמל ינון תמיר הי"ד בן 20 מפרדס חנה. הודעה נמסרה למשפחותיהם.

צה"ל המשיך גם הלילה לתקוף בעוצמה רבה בצפון הרצועה. במהלך הלילה נמשכו אזעקות צבע אדום בעוטף עזה, כשעל פי דיווחים פלסטיניים, צה"ל ביצע במקביל "תקיפות חסרות תקדים" וכיתור של בית החולים האינדונזי בצפון הרצועה. לפי סוכנות הידיעות הפלסטינית "וואפא", החל מחצות צה"ל מבצע תקיפות רציפות בסביבת בית החולים. בדיווח נטען כי צה"ל פרס צלפים מסביב לבית החולים וטנקים מקיפים אותו. ההפצצות כוללות בין היתר תקיפות מהאוויר באמצעות כטב"מים וירי ארטילרי.

על פי ממצאים חדשים שפרסם אתמול דובר צה"ל, חמאס רצח את רב"ט נועה מרציאנו הי"ד בבית החולים שיפא, כשחטופים הובאו לבית החולים ב-7 באוקטובר. בתיעוד החדש שפרסם צה"ל, נראים אנשי חמאס מובילים חטופים אל בית החולים שיפא ב-7 באוקטובר. דובר צה"ל הראה את המיקום בו נמצאו גופותיהן של יהודית וייס ונועה מרציאנו הי"ד בדירות מסתור סמוך לבית החולים, וכי מרציאנו לא נהרגה מתקיפת צה"ל, אלא נרצחה על ידי מחבלי חמאס. על פי דיווחים מהבוקר, צה"ל מחזיק בידיו תיעודים נוספים של חטופים מבית החולים.

נשיא צרפת עמנואל מקרון הודיע על משלוח אספקה רפואית לעזה במשקל 10 טונות. הוא הורה להטיס ציוד ואספקה רפואית רפואית לרצועת עזה בתחילת השבוע הבא וכתב ברשת X כי הסיוע יכלול שתי יחידות ניידות, שכל אחת מהן תוכל לטפל בכ-500 פצועים באורח קשה. בנוסף, הוא ציין כי נושאת מסוקים צרפתית תצא למצרים בימים הקרובים ותספק לספק תמיכה לבתי החולים באמצעות כ-40 מיטות. הוא כתב כי צרפת פועלת להעברת כ-50 ילדים חולים ופצועים מעזה לקבלת טיפול בצרפת, אך לא פירט דבר לגבי הישראלים, ביניהם תינוקות וילדים שנמצאים בשבי, וכיצד צרפת מתכוונת לפעול לשחרורם.

תגיות:דובר צה"לחרבות ברזלשיפא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה