חם ברשת

הטראומה של קובי פרץ: "עזה חייבת להיות מושמדת, זרע עמלק"

אחרי שנקלע לאזעקות בכביש עם ילדיו, הזמר תקף בפוסט באינסטגרם: "יורים עלינו מעל חודש ימים. מחבלים, חלאות. עזה חייבת להימחק. כהנא צדק". ומה עשו עדן חסון וליאור נרקיס?

(צילומים: פלאש 90, דובר צה"ל)(צילומים: פלאש 90, דובר צה"ל)
אא

הזמר קובי פרץ חווה בצהרי שישי אירוע לא נעים: במהלך נסיעה עם ילדיו ברכב נשמעה אזעקה במרכז בארץ. פרץ עצר את רכבו בשוליים והשתטח עם ילדיו על הכביש בהתאם להנחיות פיקוד העורף. לאחר האירוע, הזמר, שחווה טראומה עם ילדיו, העלה פוסט זועם באינסטגרם, בו תקף בחריפות את הממשלה.

"יורים עלינו מעל חודש ימים. ממשלת ישראל, מה לא מובן לכם?", כתב. "עזה חייבת להימחק ולהיות מושמדת עם כל זרע עמלק, עם או בלי אטום. פשוט חייבים להשמיד את כל עזה ולהכחיד את כל מי שנמצא שם. כולם שם מחבלים, אפסים, חלאות. תוציאו את החטופים שלנו ותמחקו את המקום הזה".

פרץ כתב אתמול: "כהנא צדק. כל מילה, אבל כל מילה שאמר האיש הזה, הוא צודק. ומי שלא נאה לו לשמוע את האמת מוזמן לעזוב את הארץ. נמאס לי מהצביעות של אנשים שמבלבלים ת'מוח. כהנא ורחבעם זאבי צדקו בכל מילה. עכשיו כל שנשאר זה למחוק ולהשמיד את זרע עמלק, כי זה הציווי שלנו מהתורה".

גם הזמר ליאור נרקיס זעם בסוף השבוע ואמר: "לא אכפת לי לאבד את הקריירה, העיקר שיחזירו את החטופים".

זמרים רבים מגיעים בשבועות האחרונים לבסיסי צה"ל וחלקם אף עלה לבמה ושר שירים בגנות עזה. אחד מהם היה אייל גולן.

בנוסף, הזמר עדן חסון פרסם את מספר הטלפון שלו וקרא לתושבי הדרום להתקשר אליו בכל עת כדי לקבל תמיכה. "אני אתכם להקשיב ולעודד", אמר. הוא קרא לאזרחים להתקשר אליו מהממ"ד. "כל תושבי הדרום שנמצאים בממ"דים וצריכים עידוד ותמיכה בשיחת וידאו מהווטצאפ, שיחייגו אלי". הוא קרא לתושבי הדרום שזקוקים לתמיכה הזו להתקשר אליו בכל עת.

תגיות:עזהקובי פרץמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה