חדשות בעולם

כדורסלן טורקי נגד האסלאם? "אומרים 'אללה הוא אכבר' - ועורפים ראשים"

אמירה אמיתית מהכיוון הכי לא צפוי שיש: כדורסלן טורקי יוצא באומץ רב נגד מחבלי החמאס שמכריזים 'אללה הוא אכבר' מצד אחד, אך שוחטים אנשים תמימים באותה נשימה

  • כ"ד חשון התשפ"ד
אא

אמש (ד') הפתיע הכדורסלן הטורקי אנס קאנטר כשפנה למוסלמים בכל העולם, ובפרט לאלו שתומכים בטבח המחבלים בבארי, ואומר להם: "איך אפשר לצעוק שאלוהים נהדר, להכריז אללה הוא אכבר, בזמן שהוא כורת למישהו את הראש? העולם מפחד מאיתנו, העולם צוחק עלינו", אמר הכדורסלן, שככל הנראה יודע בדיוק על מה הוא מדבר. 

קאנטר, שמכנה את עצמו ברשתות החברתיות 'פרידום' (דהיינו חופש) אמר את הדברים לאחר שצפה בסרטון שהציג את הזוועות בבארי. 

הוא גינה את מחבלי החמאס שהולכים לרצוח בשם האסלאם. "אללה הוא אכבר זה אומר ש'אלוהים גדול', בערבית. אז בואו נדבר על זה", כתב ואף אמר בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות. "הרגע ראיתי את אחד הסרטונים הנוראיים ביותר ברשתות החברתיות שראיתי בחיי. ארגון טרור, חמאס, הורג אנשים בשם 'האיסלם'.

"עכשיו בכל פעם שמחבל הורג או מענה מישהו, הוא צועק אלל הוא אכבר. אז אני חושב, אם אתה אומר שאלוהים הוא גדול, בזמן שאתה מחפש באופן פעיל אזרחים לרצוח, זה נראה כאילו אלוהים שלנו רוצה שתרצח אזרחים.

"אם אתה צועק שאלוהים הוא נהדר, תוך כדי שאתה כורת ראש למישהו, כמו שדאעש עושה, נראה שאלוהים שלנו רוצה שנהרוג אנשים חפים מפשע. האם זה מה שעושה את אלוהינו כל כך גדול?".

עוד הוא ממשיך ואומר כי "זה מרגיש לי כמו השטן, כאילו אתה סוגד לשטן. אתה מתפלל לאיזו ישות עליונה שנהנית לענות אזרחים חפים מפשע. זה לא אלוקים, זה השטן. אני רוצה לפנות למוסלמים מתונים ברחבי העולם, כן אני מדבר לכולכם. למרבה הצער, אלה הם פניו הנוכחיים של האיסלאם. תראו את כל הזוועות שבוצעו בשם 'איסלאם', או למען אללה.

"אני מכיר את עצמי, ואני יודע שזו לא הדת שלנו או הדרך הנכונה לעשות את זה. אנחנו צריכים להבין שארגונים כמו חמאס, דאעש חיזבאללה, מטמיעים את דת האיסלאם עם מושג הטרור. אנחנו צריכים להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי. העולם מפחד מאיתנו. העולם צוחק עלינו.
העולם דואג לנו ויש סיבות לגיטימיות לדאגה שאיננו יכולים להמשיך להכחיש. למה לכל הרוחות שמישהו ירצה להיות מוסלמי היום? אנחנו צריכים להבין את הסכנה של האיסלם הקיצוני.
מספיק זה מספיק!", הוא מסכם. 

תגיות:מוסלמיםטורקיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה