חדשות בארץ

בעיצומה של הלחימה: פעילי ISM המקושרים לחמאס מנהלים קמפיין אלימות נגד מתיישבים ביו"ש

תלונות שהוגשו לגורמי הביטחון מדווחות על פעילי שמאל קיצוני שפועלים מטעם החמאס, מגיעים לעמדות צה"ל ומשבשים את עבודתם לשמירה על הביטחון ביהודה ושומרון. ארגון "עד כאן": "יש לעצור את אותם הפעילים ולהחזירם למדינות שמהם הם מגיעים"

צה"ל בחברון. ארכיון (צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90(צה"ל בחברון. ארכיון (צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90(
אא

בתלונות שהוגשו היום (שני) לגורמי הביטחון נטען כי בעוד מדינת ישראל נמצאת במלחמה רב חזיתית, פעילי שמאל מהארץ ומחו"ל פועלים בימים אלו להתסיס את השטח ביהודה ושומרון. הטענה היא כי פעילי ארגון ISM, יחד עם פעילי שמאל קיצוני נוספים, מסתובבים באזור הר חברון, ומשבשים את פעילות החיילים שפועלים במקום. ארגון "עד כאן'', שחשף את הקשר בין ארגון ISM לבין תנועת החמאס, דורש שמדינת ישראל תפעל לעצירת הפעילות של הארגון בארץ.

חיילי מילואים המשרתים באזור הר חברון דיווחו כי פעילי השמאל מגיעים לשטח ומפריעים להם לבצע את פעילותם. הפעילים עולים לעמדות החיילים, מתגרים בהם, וכאשר הלוחמים מנסים להדוף אותם, הם שולפים מצלמות ומאשימים אותם באלימות. פעילי ארגון ISM מפיצים את הסרטונים המזויפים ברחבי העולם, ובכך מזינים את הקמפיין השקרי על אלימות מצד מתיישבים יהודים ביו"ש.

כמו כן, הם קוראים לשגרירויות של מדינות שונות, בהן אירלנד, בלגיה, בריטניה ומדינות נוספות, לגנות את מדינת ישראל ולעצור את פעילות צה"ל ולוחמיו, שפועלים למניעת הטרור באזורים אלו. בצורה זאת משמשים הפעילים מגן אנושי לפלסטינים, אל מול הפעילות הביטחונית של צה"ל.

ה-ISM, או בשמו "תנועת הסולידריות הבין-לאומית" (באנגלית: International Solidarity Movement) הוא ארגון שמאל רדיקלי הפועל בישראל ובמיוחד בשטחי יהודה ושומרון ורצועת עזה למען הפלסטינים. תנועה זו טוענת כי על ידי פעולות של אזרחים זרים יהיה אפשר לערער את השליטה הישראלית ביהודה, שומרון ועזה, לשמור על זכויות האדם של הפלסטינים ולסיים את בידוד האוכלוסייה.

בארגון "עד כאן" הוסיפו כי בימים האחרונים התבטא ראש הארגון, פול לאורדי, שנמצא בארה"ב ובעבר קיבל מדליית על פעילותו מאיסמעיל הנייה, בעד הטבח הנורא של חמאס והמתקפה שלו על מדינת ישראל. "אחינו ואחיותינו מלמדים לקח את הציונים. כל טנק וטיל בארסנל הציוני הוא אוכל שנלקח מפי ילדינו ולא רק מידי הפלסטינים", אמר לאורדי בסרטון שפרסם.

תגיות:חברוןצה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה