חדשות בארץ

אחותו של הדר גולדין: "אם אין חטופים, אין מדינה. אנחנו יודעים איפה הוא נמצא"

אחותו של סגן הדר גולדין הי"ד דורשת לצרף את שמו לרשימת החטופים לעזה במהלך המו"מ לשחרורם: "אם אין חטופים, אין מדינה. אנחנו יודעים איפה הוא נמצא"

  • ח' חשון התשפ"ד
הדר גולדין (צילום: באדיבות המשפחה)הדר גולדין (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

איילת גולדין, אחותו של סגן הדר גולדין הי"ד, אמרה אתמול (ראשון) כי היא דורשת ששמו יצורף לרשימת החטופים לעזה במהלך המשא ומתן לשחרורם: "אנחנו נלחמים כאריות על כל החטופים, ואנחנו לא ניתן שמה שקרה לנו יקרה להם".

"הדר, אחי הקטן, סגן הדר גולדין, הקצין המצטיין, נחטף בהפסקת האש של 'צוק איתן', כשחמאס הפר את הפסקת האש וארה"ב ערבה להפסקת האש", אמרה גולדין בראיון ב-103FM. "הדר נחטף פצוע לבית החולים בעזה, גנץ עצר את ההתקפה בשביל להיכנס לבית החולים ולהחזיר את אחי הפצוע. מאז אנחנו 9 שנים חטופים. אנחנו יודעים בדיוק איפה הדר נמצא, ואנחנו משפחה חטופה. דיננו כדין המשפחות החטופות ודינן כדיננו, שזאת נורת אזהרה כי אנחנו 9 שנים".

גולדין הבהירה בדבריה כי על ישראל לעשות ניסיון להשיב את הדר הביתה: "הדר הוא חטוף. רשימת העבודה שתוגש לארגוני זכויות אדם, לקטאר, לכל המעצמות שפועלות בנושא, היא צריכה לכלול את החטופים של 'צוק איתן', שלא נגמר, ואת כל החטופים של עכשיו".

"זה סיפור אחד של כשל של מדינת ישראל להבין שהמוסר הבסיסי של המדינה זו הערבות ההדדית בינינו, כחיילים ואזרחים, לבין המדינה, ולא תהיה מדינה בלי זה", הוסיפה. "אתם אנשי תקשורת, אבל קודם כל אתם אזרחים של המדינה הזאת בשעה היסטורית. אל תשאלו אותי את השאלה שהמדינאים צריכים להשיב עליה. יש מטרה אחת ויחידה למלחמה הזאת, להשיב את החטופים, האזרחים והחיילים שיצאו להגן, טובי בנינו ובנותינו, כי בלי השבתם לא תיתכן חברה ישראלית.

"אלה לא 'המשפחות המסכנות', אלה לא 'החטופים המסכנים', החטופים זה אנחנו. זה הפרצוף של כל המדינה. אני רוצה לומר שהקריאה הזאת, הזעקה הזאת, שהפנים של החטופים זה הפנים של כל החברה, היא צריכה לבוא מכולנו. אתם, כאנשי תקשורת, תבחרו את הצד שאתם תהיו בו בהיסטוריה שקורית עכשיו. אל תהיו אנשי תקשורת, תהיו ישראלים שמבינים שיש לכם כוח, והזעקה הזאת היא זעקה אדירה שצריכה לצאת באופן חד משמעי, וברגע שנהיה חד משמעיים, אז המדינאים ימצאו את הפתרונות. הבנו שאם לאזרח ולחייל אין ביטחון ואין הסכם בסיסי עם המדינה שלו, אז אין מדינה. נקודה. אין חטופים, אין מדינה".

תגיות:חטופיםהדר גולדיןחרבות ברזלעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה