חדשות בארץ

נתניהו ללוחמים בצפון: "אם חיזבאללה ייכנס למלחמה, הוא יתגעגע למלחמת לבנון השנייה"

ראש הממשלה סייר בצפון ונפגש עם לוחמי הקומנדו, שנלחמו עד כה בעוטף: "אנחנו בקרב על החיים ועל הבית. אם חיזבאללה יחליט להיכנס למלחמה, הוא יעשה את טעות חייו"

נתניהו היום עם לוחמים בצפון (צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ)נתניהו היום עם לוחמים בצפון (צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ)
אא

(עדכון: 19:34)

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (ראשון) בצפון, נפגש עם לוחמי עוצבת הקומנדו וקיבל סקירה ממפקדם, אל"מ עומר כהן, על הקרבות העזים של הלוחמים כשהיו בדרום, בימיה הראשונים של המלחמה. בהמשך שמע נתניהו על פריסת העוצבה בכלל הגזרות, ועל פעילויות מבצעיות שלוחמיה מבצעים בגזרת הדרום, הצפון, יהודה ושומרון. בסיום, הציגו מפקד העוצבה ואנשיו לראש הממשלה את מוכנותם להמשך הלחימה.

בפגישתו עם הלוחמים אמר להם ראש הממשלה: "אתם נלחמתם בגבורה עילאית בעזה, הסיפורים הם רבי השראה. אני יודע שאיבדתם חברים, זה דבר מאוד מאוד קשה, אבל אנחנו בקרב על החיים, בקרב על הבית. זו לא הגזמה, זו לא הפרזה, זו המלחמה. זה להיות או לחדול, הם צריכים לחדול. אנחנו עכשיו בקרב כפול, קרב אחד זה קרב לבלום כאן, והקרב השני זה לנצח שם ניצחון מוחץ שמוחק את חמאס. לצורך זה אתם מחזיקים כאן כרגע את הקו, וגם שם חבריכם ערוכים לכל משימה בדרום".

"מה שאתם עושים פה ומה ששמעתי עכשיו מהמפקדים שלכם, זה דבר חשוב מאין כמוהו. אתם הורגים אנשי חיזבאללה שמנסים לתקוף את קו החזית שלנו. אני לא יכול להגיד לכם כרגע אם חיזבאללה יחליט להיכנס בצורה מלאה למלחמה. אם חיזבאללה יחליט להיכנס למלחמה, הוא יתגעגע למלחמת לבנון השנייה. הוא יעשה את טעות חייו. אנחנו נכה בו בעוצמה שהוא לא יכול אפילו לדמיין, והמשמעות לו ולמדינת לבנון היא הרסנית". אתם גיליתם גבורה, רוח לחימה, נחישות, ועם הרוח הזאת אנחנו ננצח ניצחון מלא ושלם".

גלנט למפקדי חיל האוויר: "בסוף לא יהיה חמאס"

שר הביטחון, יואב גלנט, ביקר בחמ״ל המבצעים של חיל האוויר, שם קיים דיון יחד עם מפקד חיל האוויר, האלוף תומר בר\ והקצונה הבכירה של החיל בסדיר ובמילואים.

השר גלנט קיבל סקירה על תקיפות חיל האוויר ברצועת עזה ובגבול הצפון מאז פרוץ הלחימה, ועמד על היעדים ההתקפיים לקראת הרחבת המערכה ברצועת עזה.

בסיום הדיון, שר הביטחון גלנט אמר: "בהיבט המבצעי לתמרון, בסופו של עניין אין מה שיעצור את צה"ל. זה שילוב של שני דברים – אחד, היכולת האווירית, והשני, התמרון הקרקעי. זה צריך להיות התמרון האחרון בעזה, מהסיבה הפשוטה שאחריו לא יהיה חמאס".

"ייקח חודש, חודשיים, שלושה, אבל בסוף לא יהיה חמאס. לפני שהאויב יפגוש את כוחות השריון והחי"ר, הוא פוגש את הפצצות של חיל האוויר. מהתרשמותי אתם יודעים לעשות את זה בצורה קטלנית, מדויקת, ומאוד איכותית כפי שזה הוכח עד עכשיו".

תגיות:מלחמהבנימין נתניהוסיור בצפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה