חם ברשת

קידוש השם בסורוקה: החייל שנפצע אנוש התעורר בזכות... מטבע

נס גדול וקידוש השם בסורוקה, בזכות הרה"ג יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק, שבימים אלו מבקר חיילים בבתי החולים ומתפלל לרפואתם השלימה

אא

נסי ניסים במרכז הרפואי 'סורוקה' בבאר שבע: רבה של מגדל העמק, הרה"ג יצחק דוד גרוסמן פתח במבצע מיוחד במינו בשם 'המסע אל ישראל הלוחמת' ובמסגרתו הוא מבקר חיילים וחיילות שנפצעו בקרבות בדרום. אחד החיילים שזכו לביקורו של הרב גרוסמן הוא מ"פ בשם אביתר זיתוני בן ה-26, שמכהן גם כמפקד מכ"ים בגדוד 450 בצנחנים. 

זיתוני נפצע באורח אנוש בבוקר שמחת תורה, כאשר צוותו נאבק פנים אל פנים מול המחבלים ימ"ש בכיסופים, ופונה לבית החולים 'סורוקה' בבאר שבע כשהוא מורדם ומונשם.

הרב גרוסמן ביקר לצד מיטתו של זיתוני בזמן שהוא מורדם מונשם, אמר תהילים ליד מיטתו ועודד את הוריו בדברי אמונה וחיזוק. לאחר מכן, הוציא הרב גרוסמן מכיסו מטבע עתיק שאותו קיבל לפני כ-50 שנה מרבו הרבי הקדוש מלעלוב זצ"ל, והניח אותו למראשותיו של אביתר. 

אמו של אביתר, נטלי, משחזרת בהתרגשות כי "הרב גרוסמן נעמד ליד אביתר, התפלל וזעק לשמיים. ואז הרב הוציא מטבע מארנק מרופט וישן, הניח על ראשו של אביתר, המשיך בתפילות הגדולות והכניס בחזרה והמשיך בתפילות. כל הזמן הזה אביתר היה רדום ומונשם, אבל אחרי שהוא התעורר, הוא סיפר לנו שהוא הרגיש 'בום'. 

עוד סיפרו ההורים כי אביתר ידע להגיד שהרב גרוסמן היה כאן, והרגיש בדיוק את מה שנעשה. "הוא הניח עליי מטבע עתיק, הרגשתי 'בום' ונשאבתי חזרה לחיים'", שחזר. 

"אני מבקשת להפיץ את הנס של אביתר", אומרת כעת אמו של אביתר, נטלי. "הרגל שלו עדיין בסכנת קטיעה, ואני מבקשת מכולם להמשיך להתפלל שהיא תחילים והוא יחזור לעמוד על שתי רגליים". רגע מרגש נרשם כאשר אביתר בעצמו דיבר עם הרב גרוסמן ואף סיפר לו כי בעקבות הנס החליט להניח תפילין ולהתחזק באמונה. הרב גרוסמן ברך אותו ברפואה שלימה ואף ציין כי כשהסיפור שלו יתפרסם הוא "בוודאי יגרום לקידוש שם שמיים גדול". עוד בירך הרב גרוסמן את אביתר שיזכה להקים בית נאמן בישראל ואמר כי ישמח להיות הרב המקדש בחופתו. 

(השימוש נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים תשס"ח-2007, ואם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלים של זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, אנא פנו אלינו לכתובת: support@htv.co.i)

תגיות:הרב גרוסמןקידוש השםחיילנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה