חדשות בארץ

גל הירש: "הסריקות בשטח נמשכות, מלאכת זיהוי החללים נמשכת"

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, מסר כי 97 משפחות עודכנו עד כה על כך שיקיריהן נחטפו לעזה. גל הירש, הממונה על נושא החטופים והנעדרים במשרד ראש הממשלה: "מתחקים אחרי כל פרט מידע שיסייע לנו באיתורם של כל הנעדרים"

  • כ"ז תשרי התשפ"ד
גל הירש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)גל הירש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

תא"ל (במיל') גל הירש, הממונה על נושא החטופים והנעדרים במשרד ראש הממשלה, פרסם היום (חמישי) הודעה למשפחות בנוגע למאמצים להשבת יקיריהן.

הירש ציין בהודעתו כי תוך כדי הלחימה מתנהלים שלושה מרכזיים בנושא: מאמץ מודיעיני-מבצעי, מאמץ לגיבוש תמונת המצב של הנעדרים והחטופים, ומאמץ הסיוע הממשלתי למשפחות הנעדרים והחטופים.

"הסריקות בשטח נמשכות והמלאכה הקשה של זיהוי החללים נמשכת", הוסיף הירש. "נפגעים רבים מטופלים בבתי החולים, ואנו מתחקים אחרי כל פרט מידע שיסייע לנו באיתורם של כל הנעדרים".

"אמש שוחחתי עם רוג'ר קרסטנס, השליח הנשיאותי האמריקאי לענייני בני ערובה, והיום אפגש עם סגנו סטיבן גילן שיגיע במיוחד לישראל. הקשר החם, הדאגה מעומק הלב והמחויבות האמריקאית לסייע בכל דרך אפשרית חשובה לנו מאוד".

"רבים רבים בחברה הישראלית פונים אלינו בהצעות לסיוע והתנדבות. אני מוקיר, מעריך ונרגש מהרוח החזקה המפעמת בנו ומתעצמת תוך כדי המלחמה. אנשיי ואני פועלים מסביב לשעון למען הנעדרים, החטופים ובני משפחותיהם – יחד נתגבר וננצח".

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, מסר כי 97 משפחות עודכנו עד כה על כך שיקיריהן נחטפו בידי חמאס לעזה: "מודעים לציפייה ולחוסר הוודאות של משפחות רבות. אנחנו עובדים מסביב לשעון כדי לאתר את כל הנעדרים ועושים מאמץ מודיעיני אדיר. אני ער לביקורת, אבל אנחנו פועלים באמינות ומקצועיות כדי לתת לכל משפחה הודעה מדויקת ואמינה".

תגיות:מלחמהחטופיםנעדריםגל הירשדניאל הגרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה