חדשות בארץ

בלי בושה | מנהיג המחאה: "היהדות שייכת לנו"

אחרי שפוצצו את התפילה בכיכר דיזנגוף, המפגינים מציבים יעד חדש: "נתחיל מדוכני חב"ד, נמשיך בגרעינים התורניים, נקיא את היהדות המשיחית". אחד ממנהיגי המחאה כתב: "בחרתם להתחיל מלחמת דת"

  • י"ב תשרי התשפ"ד
מחאת השמאל (Yonatan Sindel/Flash90)מחאת השמאל (Yonatan Sindel/Flash90)
אא

אחרי שגרמו להפסקת התפילה דווקא בערב יום הכיפורים, ראשי המחאה כבר מביטים אל היעד הבא ומסבירים כיצד יוכלו להמשיך ולפגוע בערכי היהדות.

בפוסט שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, כתב עמי דרור, אחד ממנהיגי המחאה: "אחרי שיצאתם למלחמה נגד הצבא, השב"כ ובג"ץ, בחרתם להתחיל מלחמת דת דווקא ביום הכיפורים. אתם, שמפארים רוצחים כמו עמירם בן אוליאל ויגאל עמיר, עושים הכל כדי להשניא את היהדות על העם היהודי, אבל כנראה לא הבנתם שהיהדות האמיתית שייכת לנו.

"מה תגידו כשנתחיל לקיים 'תפילות רפורמיות פתוחות' בכיכרות בני ברק, ובירושלים? מה תגידו כשנקים דוכני יציאה בשאלה במודיעין עילית?", כתב, אולם התעלם מהעובדה שמצעד מחאה כבר נערך בבני ברק. הוא סיים את הפוסט כך: "חברות וחברים, אנחנו נקיא את ה'יהדות' המשיחית הזאת מאיתנו. לא ניתן לגזענים המשיחיים להחריב את הבית השלישי. לא ניתן להם לגנוב את היהדות. נתחיל מדוכני חב"ד, נמשיך ב"גרעינים התורניים", ונייבש את מכונת השנאה. רק התחלנו".

כזכור, בחודשים האחרונים הותקפו אנשי חב"ד שבסך הכל רצו לקיים מצווה – זיכוי הרבים. הם עמדו בדוכני התפילין שלהם, אך אנשי שמאל תקפו אותם והם בחרו לשתוק. באחת הפעמים, ביצה נזרקה לעבר דוכן תפילין, אך אותו אדם שב לדוכן והתנצל. "לפני שבועיים הוא זרק ביצה על דוכן חב"ד בנס ציונה. היום הוא בא להתנצל, ביקש סליחה, הניח תפילין, וקיבל על עצמו להניח כל שבוע", כתב העיתונאי ינון מגל בחשבון הטוויטר שלו, כשהוא מפרסם תמונה מאותו אירוע.

תגיות:מחאת השמאליום הכיפוריםדוכני התפיליןחב"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה