חם ברשת

"אתם אורחים של הפלסטינים": מתאבק אנטישמי יצא נגד ישראל – וחטף

חמזאט צ'ימאייב הצ'צ'ני כתב: "יום אחד הפלסטינים יגרשו אתכם מפלסטין, מזמין את הגבר הכי חזק בישראל לקרב". המתאבק היהודי ואיש הימין חיים גוזלי ענה לו: "מזמין אותך"

  • ו' תשרי התשפ"ד
(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90, shutterstock)(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90, shutterstock)
אא

הלוחם הישראלי ואושיית הרשת חיים גוזלי ידוע כאיש ימין. הוא עורר לא מעט פרובוקציות בשל התבטאויותיו, אבל לאורך כל הדרך לא הפסיק במסע להגנה על ישראל. גוזלי, שזוכה לתמיכה ונחשב למקורבו של "הצל" (הזמר יואב אליאסי) הוא לוחם ציוני נלהב. בימים האחרונים שוב שמו עלה לכותרות. הפעם, הוא הגן על המדינה בחירוף נפש נגד אחד האנשים החזקים בעולם.

חמזאט צ'ימאייב הוא אחד המתאבקים הכי מפחידים ב-UFC. הצ'צ'ני מחזיק באזרחות שבדית ונחשב לאנטישמי. הוא העלה פוסט לאינסטגרם, שנמחק מאוחר יותר, אבל עורר סערה גדולה. "אתם היהודים רק אורחים של הפלסטינים, תכבדו אותם על זה שהם נותנים לכם מקלט", הוא כתב. "יום אחד הם יגרשו אתכם מפלסטין, אינשאללה. תביאו לי את הגבר הכי חזק בישראל לקרב".

הפוסט שכתב לא השאיר את גוזלי חייב. "אני לא הבנאדם הכי חזק בישראל, אבל אני מזמין אותך לבוא יום אחד. תבחר איך אתה רוצה להיאבק, אני מחכה לך, אם אתה מעז". הפוסט והתגובה של גוזלי עוררו סערה ומאות תגובות ברשת החברתית. כעת, גוזלי ממתין לתשובה של המתאבק הצ'צ'ני. אם יסכים, השניים ינהלו קרב.

בעבר, כאשר גוזלי התפרסם מאוד בעולם בשל התחרויות בהן השתתף, הוא פרסם תמונה שלו ברשתות החברתיות כשהוא מניח תפילין, ו"זכה" לתגובות נאצה וקללות, לצד תגובות מחמיאות ויצר באז ברשת. בפוסט אחר שלו, פרסם גוזלי את התגובות שקיבל, וכתב לצדן: "אנחנו יהודים ישראלים, ארץ ישראל זאת המדינה שלנו. לא תעזור השנאה לישראלים".

תגיות:פלסטיניםחיים גוזלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה