חדשות בעולם

הצעיר הלבנוני ש"מעדיף את ישראל" נעצר אחרי סרטון בטיקטוק

ויראלי: צעיר מהעיר צור בלבנון נעצר על ידי מנגנוני הביטחון אחרי שהעלה סרטון ובו הוא נראה לצד דגל ישראל, אותו העדיף על דגלי מדינות כמו מרוקו ומצרים. הסרטון הוסר

  • ה' תשרי התשפ"ד
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

צעיר לבנוני שמתגורר בעיר צור בדרום לבנון נעצר, לאחר שהעלה בימים האחרונים לחשבון הטיקטוק סרטון בו הוא מודיע כי מעדיף את ישראל על מדינות ערביות. מה שאמור היה להיות סרטון משעשע, הפך תוך שעות לסיוט – מנגנוני הביטחון הלבנוניים החליטו לאתר אותו והוא נעצר.

בסרטון, שכבר הוסר בינתיים, נראה הלבנוני מטה את ראשו ובוחר בדגל ישראל אותה הגדיר כ"מדינה האהובה שלי". דגלים אחרים שהונחו לצד דגל ישראל היו של מרוקו, מצרים, ערב הסעודית ואיחוד האמירויות.

משירות הביטחון בלבנון נמסר כי: "אדם לבנוני נעצר לאחר שפרסם סרטון בטיקטוק שבו הוצג דגל ישראל. בוצעו נגדו צעדים משפטיים בפיקוח הרשות השופטת המוסמכת".

כיום, החוק בלבנון אוסר על אזרחים ליצור קשר עם ישראלים, למרות שבמקרים חריגים אנשי דת מקבלים אישור לכך. גם משפחות עם קרובי משפחה בישראל מקבלות אישור. יחד עם זאת, במקרה הזה האיש עורר את חשדם של מנגנוני הביטחון בטענה שהוא משתף פעולה עם ישראל. ברשת הגיבו וטענו כי הסרטון הוא בכלל ציני ולאזרח הלבנוני אין שום קשר עם ישראל. נכון להבוקר (רביעי), הוא עדיין נמצא בחקירה.

תגיות:טיקטוקלבנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה