סלבס בהתחזקות

למה כתב השחקן אביב אלוש ש"אמונה זה הכוח של האדם"?

בפוסט שפרסם דיווח השחקן לעוקביו על שיתוף פעולה עם הזמר עומר אדם והוסיף: "בלי האמונה לא היינו פה, הגיע הזמן שנחזור הביתה לסיפור ולשורש שלנו, למקום אליו אנחנו שייכים"

  • ד' תשרי התשפ"ד
(צילום: מתוך אינסטגרם)(צילום: מתוך אינסטגרם)
אא

"לא משנה מה יקרה ולא משנה כמה רחוק נלך או ניפול, תמיד יש אור, תמיד יש תקווה, תמיד יש תכלית ומשמעות לכל דבר ודבר בחיים שלנו. והכל תלוי רק באמונה". כך כותב השחקן אביב אלוש לעוקביו בעקבות שיר חדש שפרסם.

"ואמונה זה הכוח של האדם מאז ומעולם ובטח ובטח בסיפור שלנו כעם ישראל. בלי האמונה לא היינו פה והיום יותר מתמיד - הגיע הזמן שנחזור הביתה לסיפור ולשורש שלנו, למקום אליו אנחנו שייכים".

"ככה גם הרגיש החיבור עם עומר", הוא כותב על שותפו לשיר, הזמר עומר אדם. "כמה שאהבתי אותו לפני, עכשיו זה פי 200. איזה איש של אמת וענווה זכות גדולה בשבילי. מקווה שתאהבו ושבע"ה נזכור שאנחנו אף פעם לא לבד".

החיבור עם עומר אדם נולד רגע לפני החג. השניים הכינו שיר חדש מתוך פרויקט "ותן חלקנו", שנקרא "לא לבד". זוהי השנה החמישית ברציפות שיוצא לתקשורת שיר חדש מהפרויקט. הוא נוצר ממפגש שבועי של אמנים, שמתאחדים סביב הספר "ותן חלקנו" שיוצא במהדורה חודשית ובו קטעים מהגמרא.

עוד קודם, אלוש צייץ על החשיבות הגדולה של קריאת סליחה מראש חודש אלול ועד יום הכיפורים. "צריכים להרבות במעשים טובים, צדקה והכי חשוב לנקות את הלב למחול ולסלוח ולבקש סליחה מאחרים וכמובן - שלא נשכח את הבורא שלנו, שבסוף בסוף כל מה שהוא רוצה מאיתנו זה אהבה".

תגיות:אביב אלושסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה