סלבס בהתחזקות

יעל בר זוהר בכותל: "אני הכי קרוב לקודש הקודשים"

השחקנית והמגישה שיתפה את עוקביה: "רגע לפני תחילת שנה, תמיד זמן להתחבר ולהיכנס פנימה. כמה עוצמה יש בקירות האלה, כמו מגנט נשאבתי פנימה והדמעות עלו"

  • כ"ז אלול התשפ"ג
(רקע: shutterstock. תמונה: פלאש 90)(רקע: shutterstock. תמונה: פלאש 90)
אא

"לפני ראש השנה, באנו לסליחות בכותל, אין כמו להגיע לכאן. אין על הקדושה, איזה כיף, מתנה". כך כתבה המגישה והשחקנית יעל בר זוהר בחשבון האינסטגרם שלה.

לאחר ששמה פתק בכותל כתבה בר זוהר: "זה המקום הכי קרוב לקודש הקודשים, מזמינה אתכם איתי להתפלל/לבקש – אמן שהכל יתגשם לטובה. לא יכולה להסביר במילים את העוצמה, בית הכנסת שבנו במנהרות הכותל בזמן הקורונה, אין מילים. אתמול פגשתי כל כך הרבה אנשים טובים, מאירי פנים, אוהבים. הלוואי שככה נהיה גם ביום יום שלנו ולא רק ברגעים ומקומות מיוחדים כמו הכותל. שבאמת נאהב אחד את השני ונרצה בטובת האחר – שנקבל את השונות, וניתן לכל אחד את המקום להיות מי שהוא – לחיי אחדות בישראל! כל כך זקוקים לזה, יותר מתמיד".

"רגע לפני תחילת שנה, תמיד זמן להתחבר ולהיכנס פנימה. לדבר עם עצמנו. מה אנחנו רוצים מהשנה החדשה, מה היא תביא? מה אנחנו רוצים מעצמנו. רגעים של תפילה. בקשות. חיבור. כמה עוצמה יש בקירות האלה. כמו מגנט נשאבתי פנימה והדמעות עלו", המשיכה. "רגע לפני שנסעתי לירושלים שאלתי את ליוש שלי (בתה של בר זוהר, י"א) מה לכתוב בפתק בכותל, היא ענתה: 'תבקשי שכולם יהיו בריאים'. כפרה על הילדה שלי. מאחלת לכל עם ישראל שנהיה בריאים אמן. שכל החולי יתרפא. חולי פיזי. חולי נפשי, מאחלת לנו כמדינה שנתחבר מחדש מגיע לנו את זה וזאת גם החובה שלנו".

תגיות:הכותליעל בר זוהר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה