בריאות ותזונה

זו הסיבה שאתן צריכות לשפשף קוביות קרח על הפנים - פעמיים ביום

האם ידעתן שקוביות קרח ממריצות דם? זה מה שיקרה לכן אם תשפשפו קרח על הפנים פעמיים ביום

אא

ד"ר ניקיטה טושי היא 'שם דבר' בתחום רפואת העור, וכשהיא ממליצה על שפשוף עור הפנים עם קוביות קרח, אנחנו מאמינים לה שזה עובד. "מריחת קוביות קרח על עור הפנים היא תרופה ביתית מפורסמת לעור יפה", היא כותבת. "זו לא טכניקה חדשה עבורי. אני משתמשת בה כבר זמן רב ובמיוחד בקיץ, כשמזג האוויר חם".

לדברי ד"ר טושי, שפשוף קוביית קרח על הפנים אחרי יום עמוס במיוחד, מעניקה לנו כמה וכמה יתרונות שקשורים ליופי וטיפוח העור. "זה מגביר את זרימת הדם לפנים שלכם, והופך אותן לזוהרים", היא כותבת במאמר ארוך בבלוג שלה, שבו היא ממליצה גם לבצע עיסוי מעגלי מספר פעמים ביום עם קוביית הקרח על קו הלסת, הסנטר, השפתיים, האף, הלחיים, הצוואר והמצח. 

"מים מטוהרים תמיד מועילים לבריאות שלנו ובמיוחד לבריאות העור שלנו. זה מסיר את כל הרעלים מגופנו, ומנקה את התאים המתים. אחת התכונות הטובות ביותר של קרח היא היכולת האנטי דלקתית שלו, המסייעת בהפחתת וריפוי אקנה. זה מרגיע עור דלקתי, ומפחית את ייצור החלב העודף, שהוא האשם העיקרי מאחורי אקנה", היא מסבירה. 

לדבריה, הקוסמטיקאיות לא מגלות לנו את זה כי הן רוצות שנרכוש מוצרים יקרים, שלא פעם גם לא ממש משיגים את התוצאה הרצויה. "קרח לעומת זאת יהפוך את העור שלכן עם הזמן לבהיר ובריא, משום שהוא משפר את רמת החמצן בעור, ומספק חומרים מזינים וחיוניים", היא מסכמת. 

תגיות:קרחשפשוף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה