חדשות בארץ

ערבים ישראליים קשרו קשר עם החיזבאללה: ברשותם נתפסו מטעני חבלה תוצרת איראן

השב"כ עצר ארבעה חשודים תושבי לוד וכפר וקאסם. אחד מהם שימש איש הקשר עם ארגון הטרור הלבנוני. סחרו באמל"ח עם גורמים עבריינים ועם פלסטינים ברש"פ

מטען חבלה איראני (צילום: דוברות שב"כ)מטען חבלה איראני (צילום: דוברות שב"כ)
אא

הותר היום (חמישי) לפרסום כי במסגרת פעילות משותפת של שב"כ, משטרת ישראל וצה״ל, נעצרו במהלך חודש יולי ארבעה ערבים, אזרחים ישראלים, תושבי כפר קאסם ולוד, בחשד לסחר באמצעי לחימה רבים. ברשותם אותרו שני מטעני חבלה מתוצרת איראן.

בפשיטה של לוחמי שב"כ, ימ"מ ומג״ב על מתחם מגורים בעיר לוד, אותרו אזרחים ישראלים נוספים שהתכוונו להשתמש באחד מהמטענים האמורים, למטרות פליליות.

מהחקירה בשב"כ עלה כי חיזבאללה פעל לגיוס והפעלה של תשתית מבריחים בישראל, לטובת קליטת אמצעי לחימה והפצתם לגורמים שונים, בהם גורמים פליליים וגורמים ברשות הפלסטינית.

העצורים בפרשה הם: גלאל חרסא, בן 28, אחמד עיסא בן 30, מוחמד עיסא - אזרח ישראלי תושב בן 39, תושבי כפר קאסם ונוח עאסם, תושב לוד בן 30.

היום הוגשו כנגד הארבעה כתבי אישום לבית המשפט המחוזי במרכז. הפרקליטות מייחסת להם עבירות של סחר בנשק.

גורם בכיר בשב״כ אמר כי "פרשיה זו ממחישה פעם נוספת את המאמצים של גורמי טרור מחיזבאללה ומאיראן לנצל את אזרחי ישראל הערבים לפעילות ביטחונית כנגד המדינה. כמו כן עלה בחקירה כי התפר בין הביטחוני לפלילי הינו דק ביותר".

תגיות:שב"כחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה